tiistai 5. maaliskuuta 2013

Katukaa ja jatkakaa eteenpäin

Share
Katsokaapa. Tässä on armoa. "Tiedän, että sinä olet hyvä mies, vanhurskas mies, ja kaikkea sellaista. Mutta en kuule sinun rukoustasi. Hänen miehensä on minun profeettani." Ajatelkaapa sitä: pieni valehtelija, taakse luisunut. Te sanotte, "Veli Branham, minä--minä tein jotain yhtenä päivänä. Pelkään, että Jumala ei paranna minua tänä iltana." Oi kyllä, Hän parantaa. Älkää pelätkö. Te olette kristittyjä; istukaa vain aloillanne. Katukaa sitä, mitä teitte väärin. Näettekö? Aivan. Näettekö? Te sanotte, "No, minä--minä luisuin taakse." Se ei merkitse mitään. Katukaa ja jatkakaa eteenpäin. Näettekö? Te pelkäätte. Ensimmäinen asia, jonka kohtaatte, niin te käännätte päänne toiseen suuntaan. Te ajattelette, että Jumala on tuomitseva teidät. Katukaa, siinä kaikki. Oikaiskaa itsenne. Te sanotte, "No, minä..." No niin odottakaapa. Siellä oli Aabraham, ja kuka tahansa tietää, että kun Jumala käski Aabrahamia olla lähtemättä Palestiinasta. Ja joka kerta, kun ihminen on tottelematon Jumalalle, hän luisuu takaisin. Onko se totta? Ja koska kuivuus tuli, Aabraham, sen sijaan, että hän olisi seissyt, kohdannut tuon sävelen, hän meni ja teki tarkalleen sen, mitä Jumala käski olla tekemättä. Niinpä jos te teette sen, mitä Jumala käski teidän olla tekemättä, niin te olette luisunut takaisin. Niinpä Aabraham istui siellä takaisin luisuneena ja kertoen valheen. Mutta Jumala ei voinut hyljätä Lastansa. Hän antoi Aabrahamille lupauksen, ilman ehtoja.
The Unconditional Covenant That God Made With His People - 54-0306 - William Branham

Ei kommentteja: