sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Silloin on synti olla uskomatta sitä

Share
No niin, saarnaajana en usko, että Jeesus oli suuri merkittävä, voimakas saarnaaja. Johannes Kastaja oli saarnaaja, mutta hän ei tehnyt yhtään merkkiä. Hän ei koskaan tehnyt ihmetekoa. Mutta Jeesus ei tullut yhtä voimallisella saarnaamisella, kuin Johannes, mutta siellä oli merkkejä ja ihmeitä, jotka seurasivat Häntä. Hän sanoi, "Jos te ette voi uskoa Minua, niin uskokaa niitä tekoja, joita Minä teen. Jos te ette voi uskoa Minua, niin uskokaa se vahvistus, jonka Isä on minulle antanut, sillä teot, joita Minä teen, ne juuri todistavat, että Isä on Minut lähettänyt." Millainen lausunto. Ajatelkaapa sitä. "Teot joita Minä teen todistavat siitä, että Isä on Minut lähettänyt." Mies voi tehdä millaisen lausunnon hyvänsä, mutta jos Jumala ei vahvista sitä lausuntoa, niin silloin teillä on oikeus sanoa, että se on väärin. Mutta kun Jumala tulee mukaan ja vahvistaa tuon lausunnon olevan totuus, silloin on synti olla uskomatta sitä. Sillä mikä on synti? Synti on yksi asia: "epäusko."
Jesus Christ The Same Yesterday Today And Forever - 55-0603 - William Branham

Ei kommentteja: