perjantai 14. helmikuuta 2014

Yritetään uudelleen tänä iltana ja katsotaan, mitä Herra sanoo

Share
No niin, jos kansakunnan tai armeijan piti kysyä neuvoa Herralta ongelmien hetkellä, entäpä silloin, kun syöpä on ajanut teidät nurkkaan? Kun tuberkuloosi on ajanut teidät nurkkaan? Kun vaivat ovat ajaneet teidät nurkkaan, älkää antako periksi; kysytään Herralta neuvoa sen suhteen ja katsotaan, mitä Hänellä on sanottavaa. Näettekö? Ehkäpä te sanoisitte, "No, minulla on... Olen juoppu. Olen portto. Olen... Olen--olen kironnut koko elämäni." Älä anna periksi. Kysytään nyt Herralta neuvoa sen suhteen, ja katsotaan, mitä Hänellä on sanottavana siitä. Te sanotte, "No, veli Branham, olen yrittänyt kuusi vuotta tulla uudestisyntyneeksi Jumalan Hengestä, vastaanottaakseni Pyhän Hengen. Hän ei ole vielä tullut luokseni." No, yritetään uudelleen tänä iltana, ja katsotaan, mitä Herra sanoo, sillä Hän on aina halukas, jos me vain laitamme kaiken pois tieltä.
The Prophet Elisha - 54-0723 - William Branham

Ei kommentteja: