keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Minä vain jotenkin pidän siitä

Share
Ja minä... elämässäni olen aina yrittänyt pitää tämän ympärilläni. Jos en voi tuntea Jumalan Hengen rakastavaa tunnetta ympärilläni, niin silloin täällä on jotain vialla. Minun--minun täytyy... En halua sekaantua mihinkään, niin että tuo ihana suloinen tunne on poissa minusta. Näettekö? Minä--minä haluan sen olevan siellä koko ajan, koska sillä minä autan Jumalan kansaa. Näettekö, se on... Ja sitten te olette sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa te tuskin voitte olla, ehkäpä. Ja--ja ehkäpä he kiroilevat ja touhuavat, no, se on--se on vain--vain... Ihmiset voivat olla ihan mukavia. Mutta he ovat vain sellaisen hengen voitelemia. Näettekö? Ja minä--minä pidän sellaisista, jotka ovat ystävällisiä, ja mukavia, ja kohteliaita, ja veljellisiä, ja ovat rakastavia. Ja minä vain jotenkin pidän siitä... Minä... Sillä tavalla minä uskon sen.

The Inside Man - 53-1212 - William Branham

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Amen, näin minäkin haluasin asioiden olevan.

ABC kirjoitti...

Aamen :)