sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Minä epäilen epäilyksiäni

Share
Jumala on parantava teidät juuri tässä Pyhän Hengen ilmapiirissä, mihin Hän on teidät lähettänyt. Jumala on antava sen teille. Ainoastaan uskokaa se. Aamen. Avatkaa nuo sielun ja ruumiin hormit, aistit, ja omatunto, ja antakaa Jumalan Sanan lävistäytyä sisälle ensin, ottaen tuon mielen. Siellä on tuo taistelutanner. Älkää sanoko, "No, jos voisin tuntea sen, jos voisin tuntea Jumalan kirkkauden lankeavan! Oi!" Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa; ei mitään. Avatkaa tuo mieli. Se on tuo taistelutanner. Siellä tuo taistelu odottaa valmiina, juuri täällä eturintamalla, teidän mielessänne. Avatkaa se, ja sanokaa, "Minä... Jokainen epäilys, minä epäilen epäilyksiäni." Aamen. "Minä epäilen epäilyksiäni nyt. Minä uskon Jumalan Sanan. Täältä minä tulen, Saatana." Jotain on tapahtuva. Varmasti on tapahtuva. Kyllä vaan.
The Greatest Battle Ever Fought - 62-0311 - William Branham

Ei kommentteja: