torstai 20. kesäkuuta 2013

Se on antautunut sydän, missä Jumala toimii

Share
Veli, sisar, sanon tämän nöyrästi ja enkä kiskoakseni tai yrittääkseni saada sympatiaa. Nämä vaatteet, jotka minulla on, ovat vaatteita, jotka ihmiset ovat minulle antaneet. Puku, joka minulla on ylläni, veli Moore oli kanssani ja minä sain sen neljä vuotta sitten Ruotsissa. Kengät, vaimoni osti ne minulle. Minulla on toinen puku, joka annettiin minulle Floridassa. Toisen puvun sain Suomessa; sain kaksi pukua Saksassa, tai ei Saksassa, vaan Afrikassa. Sieltä nämä vaatteet tulevat. Ne ovat niitä, mitä ihmiset antavat minulle. Jotkut niistä ovat käytettyjä. Se on totta. Sain puvun Kaliforniasta noin viisi vuotta sitten ja olen käyttänyt sitä siitä lähtien. Ja se--se oli noin kuusi, seitsemän vuotta vanha jo silloin, kun sain sen. Mutta mitä se on? Se on tarpeeksi hyvä. Hänellä ei ollut muuta, kuin yksi vaate ja Hän lainasi toisen hautaa, johon Hänet laitettaisiin lepäämään. Olisin voinut olla aika varakas, jos olisin ottanut kaikki ne rahat, mitä ihmiset ovat minulle tarjonneet, mutta haluan vain olla yhtä köyhä, kuin nuo, jotka tulevat rukoiltavaksi. Me olemme Jumalan valtakunnan toverikansalaisia. En sano sitä vain tyhjän tähden. Sanon sen, koska haluan teidän tietävän, ystävät, että Jumalan valtakunta ei muodostu maailman rikkauksista, hienoista vaatteista. Se on Jumalalle antautunut sydän, missä Jumala toimii.
Thy Faith Has Saved Thee - 54-0411 - William Branham

Ei kommentteja: