maanantai 3. maaliskuuta 2014

Silloin te ette enää pelkää

Share
Mutta minä sanon teille, kun Jeesus Kristus voitelee teidät, te ette ole enää juoksevaa materiaalia. Siinä kaikki. Ette Gibraltarin kalliolla vaan Ikiaikojen Kalliolla... Te kiipeätte ylös Ikiaikojen Kalliolle; se on Jumalan Sana, ja te otatte asemanne ja seisotte siellä, kun helvetin portit taistelevat sitä vastaan, tämän täydellisen varmuuden kanssa: Että Hän, joka teki lupauksen, ei petä, ei tule koskaan pettämään. Aamen. Se on uskoa. Silloin te ette enää pelkää.

Mutta saatana ei ole kuitenkaan mikään muu kuin hämääjä, tuhisten, ja puhisten, paljon ukkosta eikä mitään salamaa. Mutta minä sanon sinulle, veli, ylösnousseen Jeesuksen Kristuksen salaman voima antaa sille todellisuuden, joka ravistaa sielun irti tähän maailmaan sidottujen asioiden kuolonunesta katoamattomaan maailmaan uskomaan Jumalaan, ja ottamaan Häntä Sanastaan, ja kutsumaan nuo asiat, joita ei ole, ikään kuin ne olisi olemassa. Aamen. Lunastettu Karitsan Verellä, kutsuttu, asetettu syrjään, Seurakunta, ostettu, ja pesty, ja silitetty, ilman tahraa tai ryppyä, sitä Hän tulee noutamaan. Jumala, auta meitä asettamaan uskomme oikeaan paikkaan tänä iltana, liikkumaan taistelukentälle ja sanomaan, "Saatana, sinä olet valehtelija. Jeesus Kristus kuoli vapauttaakseen minut, ja Se on minun. Mene pois täältä." Jos te menisitte kotiinne tänä iltana, te lailliset omistajat, ja siellä pyörii joukko juopuneita, ja he touhottavat, tupakoivat, juovat, kiroilevat, ja elävät moraalittomasti, te sanoisitte, "Hei, menkää pois päältä. Tämä on minun taloni." Hän sanoisi, "Minä olen ihminen. Tämä rakennettiin ihmisiä varten, ja minulla on oikeus olla täällä." Te sanoisitte, "Tämä on minun taloni. Minulla on kauppakirja, joka todistaa, että tämä on minun tonttini." Sitten jos te näytätte kauppakirjanne eikä hän lähde, silloin on olemassa laki, joka pakottaa hänet lähtemään.

Ja jos tuo saatana, joka on tullut teidän luoksenne tänä iltana yritti lähettää teidät ennenaikaiseen hautaan, yritti rampauttaa teidät, lukekaa silloin Jumalan kauppakirja, Hänen haavojensa kautta me olimme parannetut. Ja jos hän ei halua uskoa sitä, silloin täällä on Pyhä Henki, Jumalan laki, joka potkaisee hänet ulos, se vahvistaa sen. Soittakaa vain Jeesukselle, Keskukseen, J-E-E-S-U-S. Nähkää, tapahtuuko silloin jotain. Jumalan Enkelit ottavat asemansa, ja tuo saatana lähtee ulos. Te voitte seistä varpaillanne ja sanoa, "Kyllä vaan. Se on totuus." Aamen. Ei täällä, tai täällä, vaan te olette lukeneet tittelinne selvästi. Te tiedätte, mitä se on. Oi. Tuntuu siltä, kuin haluaisin ottaa joskus siivet ja lentää pois, ettekö tekin, kun te ajattelette sitä? Nosta minut ylös yläpuolelle varjojen, anna minulle jumalallinen yhteys. Kyllä vaan. Nousta seisomaan sinne, missä kaikki on mahdollista. Nousta seisomaan sinne, missä Eenok seisoi. Oi, kun hän vain otti pienen kävelylenkin yhtenä iltapäivänä Jumalan kanssa ja käveli kotiin Hänen kanssaan, hän ei vain halunnut tulla takaisin. Halleluja. Ei yhtenä aamuna, yhtenä iltana... Aamen. Ylöstempaus, ylösnousemus... Hänellä oli todistus, hän miellytti Jumalaa, koska hän uskoi Jumalaa. Aamen.
The Power Of The Devil - 55-1005 - William Branham

Ei kommentteja: