lauantai 7. syyskuuta 2024

Mitä tahansa teetkin, laita kaikki muu syrjään

Share
104 NÄIN SANOO HERRA, siihen vaaditaan täydellinen rakkaus, jotta sinä pääset tuohon paikkaan, sillä siellä ei ollut muuta kuin se. Ei ole väliä, kuinka paljon rahaa, kuinka paljon uskonnollisia esityksiä, kuinka monta hyvää tekoa olet tehnyt tai mitä tahansa olet tehnyt, sillä ei ole mitään merkitystä tuona päivänä. Siihen tarvitaan täydellinen rakkaus. Mitä tahansa teetkin, laita kaikki muu syrjään, kunnes olet niin täynnä Jumalan rakkautta, että voit rakastaa niitä, jotka vihaavat sinua.

105 Olen vain, kuten sanoin tänä aamuna, minut on luotu, minun koko asuni on armo. Monet ihmiset sanovat: "Rapsuta sinä minun selkääni, niin minä rapsutan sinun selkääsi. Niin, jos teet jotain minulle, minä teen jotain sinulle." Se ei ole armoa. Armo on sitä, että jos selkääsi kutittaa, rapsutan sitä joka tapauksessa, rapsutitpa sinä minun selkääni tai et; voit läpsäistä minua kasvoihin ja sanoa: "selkäni kaipaa kutinaa... tai rapsutusta", minä rapsutan sitä. Näetkö? Juuri niin, tee jotain. En usko tekoihin. Uskon, että teot ovat rakkautta. Teot ovat - teot ovat osoitus siitä, että armo on tapahtunut. En elä uskollisena vaimolleni, koska uskon, että hän eroaisi minusta, jos en tekisi niin, vaan elän uskollisena hänelle, koska rakastan häntä.

106 En saarnaa evankeliumia siksi, että uskon joutuvani helvettiin, jos en tee sitä, vaan saarnaan evankeliumia, koska rakastan Häntä. Varmasti.
60-0522E Lapseksiottaminen #4 William Marrion Branham

Ei kommentteja: