torstai 21. helmikuuta 2013

Me olemme veljiä

Share
Kirjeitä tulee minulle, "Mikä on sinun oppisi, veli Branham? Sinä olit baptisti, uskotko yhä iankaikkiseen varmuuteen? Oletko Jeesus yksin -opin puolella? Onko sinulla... Kastatko ollenkaan? Pirskoitteletko?" Sanon tämän: minulla on yksi oppi, suuri perustavaa laatua oleva evankelinen Raamatun oppi. En ole tietääkseni jättänyt yhtäkään kokousta minkään hämmennyksen valtaan. Olen aina yrittänyt jättää kokouksen Pyhän Hengen suloisuuteen. En ole koskaan yrittänyt tehdä... käännynnäisiä, en koskaan yritä viedä jonkun toisen opetuslapsia. Se, mitä yritän tehdä, on lisätä syntisiä seurakuntaan, mihin haluaakin mennä. Niin kauan, kuin hän on uudestisyntynyt Jumalan Hengestä, niin hän on veljeni ja hän on sisareni. Ja opit... Minulla on omat ajatukseni, mutta pidän ne itselläni. Ja sitten kun tulen tänne, tai minne tahansa muualle... Mitäpä, jos menisin yhden tai toisen puolelle, se olisi... Se olisi sen kaiken vaikutuksen, jonka Herra on antanut minulle, heittämistä yhdelle kirkkokunnalle. Sen vuoksi en mene kenenkään niiden puolelle. Pysyn heidän kaikkien rinnalla, ja yritän vetää heitä yhteen ja sanoa, "Me olemme veljiä. Me olemme veljiä."
It Is I Be Not Afraid - 59-0811 - William Branham

Ei kommentteja: