keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tuo yliluonnollinen olento kaipaa ja janoaa Taivaalliseen kotiinsa sinne

Share
Minulla on joku ihminen, ympäri maata, joka joskus arvostelee minua Jumalallisesta parantumisesta. No, veljeni, kuinka voisin olla uskomatta Jumalalliseen parantumiseen, kun se on juuri Pyhän Hengen luonteessa. Jokaisen ihmisen, joka on syntynyt Pyhästä Hengestä, täytyy uskoa yliluonnolliseen, koska hän on osa Jumalaa, hän on Jumalan jälkeläinen. Minä sanon, "Sinä näytät isältäsi." "Sinulla on nenä, kuin..." Te sanotte, että minulla on nenä, kuin isällä; minulla on suu, kuin isällä. Miksi? Hän on isäni. Minulla on oikeus näyttää häneltä. Halleluja. Sitten jos Jumala on minun Isäni, niin minulla on oikeus uskoa yliluonnolliseen, koska minä olen syntynyt yliluonnollisesta Hengestä, joka tekee minusta yliluonnollisen olennon. Sisäisesti, ulkoisesti, olen savi-ihminen; te olette savi-ihmisiä. Mutta sisäisesti, kun te olette Jumalan Hengestä syntyneitä, niin teistä tulee yliluonnollisia olentoja siellä, ja tuo yliluonnollinen olento kaipaa ja janoaa Taivaalliseen kotiinsa sinne. Aivan.
Go Tell My Disciples - 53-0405S - William Branham

Ei kommentteja: