perjantai 18. helmikuuta 2011

Teidän täytyy rukoilla sen seurakunnan puolesta, jossa te käytte

Share
No niin, teidän täytyy rukoilla sen seurakunnan puolesta, jossa te käytte. Muistakaa, seurakunta kantaa henkeä. No niin, en halua olla arvosteleva, mutta huomaan, että minä olen vanha mies, ja minun täytyy lähteä täältä jonain näistä päivistä. Minun täytyy vastata tuomionpäivänä siitä, mistä sanon tänä iltana tai minä muuna tahansa aikana, ja minä--sen vuoksi, minun täytyy olla täysin vakavissani ja todella vakuuttunut. Mutta te käytte seurakunnassa, ja jos te tarkkailette tuota seurakuntaa, tarkkailkaapa vain pastoria hetken, ja te tavallisesti huomaatte, että seurakunta toimii kuten pastori. Joskus minä ihmettelen, ettemme me vain saa toinen toistemme henkea Pyhän Hengen sijaan.

The Choosing Of A Bride - 65-0429E - William Branham

Ei kommentteja: