maanantai 7. helmikuuta 2011

Kyllä, me haluamme sitä

Share
Me ajattelemme tätä ruumista niin paljon. Me laitamme niin monia vaatteita sen ylle. Me teemme niin monia asioita, jotka ovat tarpeettomia, muutosta muutoksen perään ja kaikkia näitä asioita ja... Ja no niin, se on kaikilla. Antakaapa vain jokun aloittaa tekemään jotain. Te maalaatte rappusenne punaisiksi ja katsokaapa Jonesien maalaavan heidän rappusensa punaisiksi. Te vaihdatte Chevroletista Fordiin, ja he eivät vain voi sietää sitä. Nyt on samaistumisen aika. Te annatte--annatte naisten tulla seurakuntaan, tietynlainen hattu yllään, katsokaapa kaikkien muidenkin hankkivan sellaisen, erityisesti pastorin vaimon. Näettekö? Katsokaapa vain, mitä tapahtuu. No niin, se on totta. Se on täysin totta. Nyt on samaistumisen aika. Veli, sen pitäisi olla samaistumisen aika... Kaikki nuo--kaikki nuoa siat ovat--ovat tarkoitusta varten. Minä en välitä, sopiiko minun takki housujeni kanssa, ja minulla on vaikeuksia sen kanssa. Vaimoni, tai miniäni, tai jonkun täytyy kertoa minulle, millaista solmiota pitää sen kanssa. Minä--minä en välitä, sopiiko ne ollenkaan yhteen. Minä haluan kokemukseni sopivan yhteen Jumalan Sanan kanssa. Se on se asia, koska se on siellä, missä minä aion elää, en kadun kulmassa Jonesien kanssa, vaan siellä kirkkaudessa, minne Jeesus on mennyt valmistamaan meille paikkaa. Kyllä, me haluamme sitä. Kyllä vaan.

Things That Are To Be - 65-1205 - William Branham

Ei kommentteja: