maanantai 6. heinäkuuta 2009

Hän voi laittaa sen sinne

Share
20. No niin, teitä täytyy ehkä vähän kouluttaa. Ehkä tuo sairaus on teidän päällänne sen vuoksi, koska Jumalan täytyy opettaa teitä siihen, että Hän on, ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät. Ehkäpä se on se, mitä varten teidän uskonne on. Se on se, miksi sairaus tuli teidän päällenne, koetellakseen teidän uskoanne. Sitten te voitte kävellä ulos täällä Phoenixissa tai--tai Douglasissa, tai mistä tahansa te olette kotoisin, ja sanoa: "Minä tiedän. Kenenkään ei tarvi kertoa minulle; minä tiedän, että Hän on Parantaja."
Kuinka moni täällä on parantunut jumallallisen parantumisen kautta, antakaa... Tiedättekö te sen? Se on totta. Amen. Se on totta. Te olette Hänen todistajiaan. Oi.
No niin, tässä me olemme. Minä haluan teidän huomaavan sen. Sitten Hän sanoi: "Vie venhe syvälle ja heittäkää verkkonne."
Niinpä hän sanoi... Pietari sanoi: "Herra, me olemme tehneet työtä koko yön." Me olemme seilanneet näiden vesien läpi, toisin sanoen: "Me olemme kalastaneet ja kalastaneet, ja emme ole saaneet yhtäkään kalaa."
Tässä se on, ymmärtäkää se. "Mutta Sinun Sanastasi, Herra, minä heitän verkot." Näettekö? "Minä tiedän, että me olemme tehneet kaiken inhimmillisen. Kaiken... Me olemme... Meidän viisautemme, meidän kykymme, me olemme lopussa. Mutta Sinun Sanastasi, Herra, minä heitän verkot."

21. No niin, katsokaapa. Te olette varmaan olleet lääkärillä. Teillä oli leikkaus. Te olette yrittäneet kaikkenne. Te olette saattaneet olla rukousjonoissa aiemmin. Mutta "Sinun Sanastasi, Herra, tänä iltana minä heitän verkot. Minä tulen tänä iltana heittääkseni verkot. Minä tulen..."
No, te sanotte... "Ei siellä ole kalaa."
"Sinä seilasit lävitse, Pietari. Sinä--sinä seilasit läpi koko yön, ja siellä ei ole kalaa."
Jos Jumala sanoi: "Heittäkää verkkonne," Hän on laittava kalaa sinne. Näettekö?
Ja minä uskon, tänä iltana, jos lääkäri sanoo, että te ette voi parantua, ja Jumalan Sana sanoo, että te voitte tulla terveeksi, Jumala voi laittaa mitä tahansa... Hän voi laittaa uusia soluja; Hän voi laittaa uudet silmät, tärykalvo, mitä tahansa se on, Hän voi laittaa sen sinne. Ettekö te uskokin sen?


At Thy Word, Lord - 48-0305 - William Branham

Ei kommentteja: