tiistai 7. heinäkuuta 2009

Jeesus Yksin

Share
No niin, teot ovat hienoja, mutta ne eivät pelasta teitä. Ne eivät tee teitä täydelliseksi. Se on Kristus tai kadotus. Se ei ole edes Kristus JA teot. Se on Kristus yksin. Tämä ajanjakso aloitti armenialaisuuden, joka ei usko Kristukseen todellisuutena. Se ei laula "Ei mikään muu kuin Veri," vaan se laulaa "Ei mikään muu kuin veri JA minun oma käytökseni". No niin, minä uskon hyvään käytökseen. Jos te olette pelastettuja, te teette sen vanhurskaasti. Me olemme jo menneet sen ylitse. Mutta sallikaa minun kertoa teille nyt, pelastus EI ole Jeesus PLUS. Se on Jeesus YKSIN. PELASTUS ON HERRASTA. Alusta loppuun, se on kokonaan Jumala. Olkoon Hänen elämänsä minussa. Olkoon se Hänen verensä, joka puhdistaa minut. Olkoon se Hänen henkensä, joka täyttää minut. Olkoon se Hänen Sanansa minun sydämessä ja suussa. Olkoon se Hänen haavansa, jotka parantavat minut. Olkoon se Jeesus, ja Jeesus Yksin. Ei vanhurskaat teot, joita minä olen tehnyt. Ei ollenkaan. Kristus minun elämässäni. Aamen.

Minusta tuntuu, että minä voisin jatkaa ja jatkaa puhumista näistä totuuksista, mutta minä annan teille vielä yhden ajatuksen. Se on tuosta mahtavasta hymnistä, jonka A. B. Simpson kirjoitti.

"Kerran se oli siunaus,
nyt se on Herra.
Kerran se oli tunne,
Nyt se on Hänen Sanansa.
Kerran halusin Hänen Lahjaansa,
Nyt Antajan omistan.
Kerran minä etsin parantumista,
Nyt Häntä Yksin.
Kokonaan, ikuisuuden
Jeesuksesta laulan.
Kaikki Jeesuksessa,
ja Jeesus kaikessa."


Philadelphian Church Age - Church Age Book Chapter 8 - William Branham

Ei kommentteja: