torstai 30. heinäkuuta 2009

Minä rakastan Sinua siitä huolimatta

Share
36. Minä olen ollut tällä viikolla maaseudulla oleillen muutamien todella rakkaiden ystävien kanssa. Minä kysyin joiltakin heistä ruokapöydässä eilen, kun me olimme syömässä... Me aina istuudumme ja meillä on pieni Raamatun tutkiskelu. Rakkaudesta puhuessani; eräs henkilö tuli minun luokseni; hän sanoi: "Minä uskon, että sinä olet antikristus."
Minä sanoin: "Jos se miellyttäisi minun Herraani, se on se, mitä minä haluan olla. Minä haluan olla mitä tahansa Hän haluaa minun olevan. Minä rakastan Häntä. Ja jos Hän heittäisi minut helvettiin, minä siltikin tulen rakastamaan Häntä, jos minä menen saman hengen kanssa, joka minulla on nyt." Hän katsoi minuun oudosti.
Minä näin neljä tai viisi heistä, nuoria miehiä, nuoria vaimoja, hienoja naisia. Minä tiesin, kuinka heidän poikansa rakastivat vaimojaan, niinpä minä sanoin heille; minä sanoin: "Tässä on tapa testata se. Jos teidän vaimonne, ennen kuin te menitte naimisiin... No niin, menkää takaisin, sanotaanpa, että te--tämä avioelämä, te unelmoitte, että te olisitte naimisissa. Te ette oikeastaan olleet vielä naimisissa, mutta te unelmoitte, että te olitte. Ja te heräsitte, ja menitte ja keskustelitte siitä tyttöystävänne kanssa, ja sanoitte: 'Tiedätkö, minä unelmoin, että me olimme naimisissa, ja meillä oli lapsia, ja me elimme onnellisina, ja--ja odottaen Herran tulemusta ja kaikkea sellaista.' Ja sitten, tämä tyttö sanoisi teille: 'Tiedätkö, minä rakastan toista miestä enemmän, kuin sinua. Minä voisin olla onnellisempi toisen miehen kanssa.' Voisitteko te sydämestänne rakastaa häntä tarpeeksi sanoaksenne: "Jumalan siunaukset levätköön sinun ylläsi, rakkaani. Mene tämän toisen miehen kanssa.' No niin, no niin, tarkistakaapa se, jokainen teistä miehistä tai teistä naisista. Näettekö? No, jos teidän rakkautenne on oikea, te tekisitte sen, sillä te ajattelette hänen parastaan. Mitäpä... Te tiedätte, että te voisitte saada hänet; te voisitte elää hänen kanssaan, te--hän on teidän vaimonne--hän on oleva, hän on menevä naimisiin teidän kanssanne, mutta hän ei tule olemaan onnellinen. Hän olisi onnellisempi... Ja sitten, jos te rakastatte häntä, silloin te haluatte hänen olevan onnellinen. Niinpä, mikä tahansa Jumalan tahto on, tapahtukoon Jumalan tahto, huolimatta siitä, olenko minä onnellinen vai en. Minä haluan elää sillä tavalla, että Hän on tyytyväinen siihen, mitä minä teen. Sen vuoksi, tarkistakaa teidän--teidän päämääränne ja motiivinne sillä, te tiedätte, rakastatteko te Jumalaa vai ette."
Jos Hän sanoisi: "Sinä olet palvellut Minua, mutta minä aion heittää sinut pois."?
"Minä rakastan Sinua siitä huolimatta."


Christ Revealed In His Own Word - 65-0822 - William Branham

Ei kommentteja: