torstai 9. heinäkuuta 2009

Minä katson ristiä

Share
Minulla roikkuu pieni risti autoni etuosassa, ja joku sanoi minulle: "Billy, tiedätkö, että se on katolinen symboli?" Minä sanoin: "Koska katoliset saivat ajatuksen rististä?" Ei koskaan. Se ei ole katolisen uskon symboli; se on kristillisen uskon symboli. Katolinen usko on joku pieni kuollut pyhimys, Maria tai--tai joku kuollut henkilö, jota he palvovat. Me emme palvo kuolleita ihmisiä. Me emme palvo Pyhää Ceciliaa ja kaikkia noita eri pyhimyksiä. Se on katolisuutta, joka on eräs korkea taso spiritismistä. Mutta risti esittää Häntä, Joka kuoli ja nousi jälleen. Ja minä sanoin: "Minä pidän sitä siinä, katsoessani kaduille. Kaksikymmmentä viisi vuotta sitten, tai kolmekymmentä vuotta sitten, kun minä olin lähes sokea, minä lupasin Jumalalle, että jos Hän parantaisi minun silmäni, minä katsoisin oikeaa asiaa." Ja minä sanoin: "Kaikkialle, mihin voi vain katsoa, se on niin jumalatonta, naiset puolipukeissa, ja alastomia naisia makoillen pihoilla ja kaikkialla. Minä katson ristiä sen sijaan että katsoisin niitä, ja muistaen, mitä Kristus teki minun puolestani, ja kääntäen pääni pois asioista, jotka ovat saatanasta." Halleluja.


The Church And Its Condition - 56-0805 - William Branham

Ei kommentteja: