keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Meillä on kansallinen Henki

Share
Amerikkalaiset käyttäytyy kuten amerikkalaiset; saksalaiset käyttäytyy kuten saksalaiset, koska se on heidän kansallinen henkensä. Ja meillä on kansallinen Henki. Se on Pyhä Henki, joka tulee Jumalalta taivaasta, ja te käyttäydytte sillä tavalla. Se saa teidät käyttäytymään sillä tavalla, kuten he käyttäytyvät siellä ylhäällä. Koska te olette toisesta maailmasta. Me elämme Amerikassa; se on totta. Se on ruumis osa. Mutta sielu, joka johtaa meitä, meidän luonteemme on ylhäältä. Me elämme ylhäältä, koska me olemme syntyneet ylhäältä. Kaikki kristityt tulevat ylhäältä. Jeesus sanoi: "Minä en ole täältä alhaalta; minä olen ylhäältä. Jos minä olisin täältä alhaalta, Minun alaiseni taistelisivat Minun puolestani, mutta Minun Valtakuntani on ylhäältä." Ja niin on myös jokainen ihminen, joka on syntynyt Jumalan Valtakunnasta. Hän on ylhäältä.


The Kinsman Redeemer - 60-1002 - William Branham

Ei kommentteja: