torstai 16. joulukuuta 2010

Pitäkää silmänne Kristuksessa

Share
210. Niinpä, Elia käveli sinne joelle, Elisan kanssa. Ja kun he tulivat sinne Jordanille, kuolemaan, matkan viimeiseen osuuteen, vanha profeetta ojensi ja otti viittansa pois, löi sillä vettä; ja vesi jakaantui toiselle ja toiselle puolelle, ja nuo kaksi kävelivät ylitse kuivaa maata pitkin. Tuo saarnaaja seisoi etäämmällä ja katseli heidän menevän ylitse. Aamen.

Kun he tulivat toiselle puolelle... No niin, ennen... Oi, minä toivon, että tämä uppoaa Branham Tabernaakkeliin, suoraan luun ytimeen. Ei silloin, kun hän oli Gilgalissa; ei silloin, kun hän oli profeetan koulussa; eikä myöskään silloin, kun hän oli tällä puolella Jordania; vaan sen jälkeen, kun hän ylitti Jordanin, seurasi jokaista askelta...

Te olette halukkaita; te sanotte: "Minä vastaanotan Jeesuksen henkilökohtaisena Pelastajanani. Minä lopetan pahat tapani." Mutta tulkaa tänne Jordanille, missä teidän täytyy kuolla, missä kaikki maailman asiat, kaikki teidän ystävänne ja kaikki, on hyljänneet teidät. Pitäkää silmänne yksin Hänessä.

213. Mitä sitten? Hän sanoi: "Minä menen kanssasi suoraan Jordanin yli." Aamen. Minä pidän siitä. Miksi? "Minä aion olla tämän todistaja," ja hän ylitti Jordanin.

Huomatkaapa. Tässä se on. Minä haluan teidän ymmärtävän sen. Sen jälkeen, kun hän oli ylittänyt Jordanin, sitten hän sanoi: "Mitä sinä haluat minun tekevän sinulle?" Se on se, mitä Kristus haluaa tietää seurakunnalta tänä iltana. "Sen jälkeen, kun sinä olet erottautunut maailman asioista, sen jälkeen, kun sinä olet tullut uudeksi luomukseksi Kristuksessa Jeesuksessa, sen jälkeen, kun sinä olet uudestisyntynyt, täytetty Pyhällä Hengellä, ylittänyt Jordanin, kaikki maailman asiat ovat kuolleita, teidän takananne, niin pyydä nyt, mitä minä voin tehdä sinulle." Minä pidän tästä.

215. Hän sanoi: "Että kaksinkertainen määrä Henkeäsi tulisi minun ylleni." Tuo saarnaaja tiesi, mistä hän puhui. "Kaksinkertainen määrä, koska minä haluan todistaa niin paljon enemmän."

Hän sanoi: "Sinä olet pyytänyt vaikeaa asiaa. Mutta jos sinä näet minut, kun minä menen pois, niin on tapahtuva. Se, mitä sinä pyysit, sen sinä olet saava." No niin, veli, siinäpä saarnaaja katseli toista; Elisa todella tarkkaili Eliaa.

Se on se, mitä Seurakunnan pitäisi olla tekemässä tänä iltana kaksinkertaisesta määrästä Henkeä, se on Kristuksen tarkkaileminen, Pyhän Hengen tarkkaileminen, miten Se liikkuu. Huomatkaapa.

218. Hän sanoi: "Sinä olet pyytänyt vaikeaa asiaa." Mutta hän ei voinut pitää yhtä silmää maailmassa ja yhtä silmää Eliassa. Hänen täytyi laittaa molemmat silmät suoraan Eliaan ja seurata häntä. Aivan.

Ongelma tänä iltana on se, että meillä on liian monia kristittyjä ihmisiä, tunnustaen olevansa kristittyjä, joilla on yksi silmä maailmassa ja toinen ristillä. Te tulette kaatumaan, aivan varmasti. Olkoon teidän silmänne yhdessä paikkaa; olkoon teidän sydämenne yhdessä paikkaa; olkoon teidän ajatuksenne yhdessä paikkaa. Aamen. Veli, se hiertää--mutta se satuttaa, mutta se on hyvä.

220. Me, pieninä lapsina, meillä oli tapana ottaa risiiniöljyä koko ajan. Äiti, silloin, hänellä oli tapana antaa minulle risiiniöljyä, ja minä pidin nenästäni ja yökkäsin. Hän sanoi: "Kultaseni, jos se..."
Minä sanoin: "Se saa minut voimaan niin pahoin."
Hän sanoi: "Jos se ei saa sinua voimaan pahoin, se ei hyödytä sinua yhtään."

Niinpä, ehkäpä, siinä se on. Ehkäpä, Evankeliumi, Sitä voidaan soveltaa samalla tavalla? Jos se ei ravistele teitä kunnolla, Se ei hyödytä teitä mitään.

Pitäkää silmänne Kristuksessa. Jatkakaa liikkumista eteenpäin. Älkää välittäkö, mitä maailma sanoo. Jatkakaa liikkumista eteenpäin. "Ne, jotka ovat Jumalan poikia, ovat Jumalan Hengen johtamia." Onko se totta? "Niinpä ei ole mitään tuomiota niille, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa, jotka vaeltavat, eivät lihan mukaan (tai maailman asioiden mukaan), vaan Hengen mukaan." Ei tuomiota, vaeltaen eteenpäin.

Witnesses - 53-0405E - William Branham

Ei kommentteja: