tiistai 22. syyskuuta 2009

Hänen virheitään ei mainittu

Share
42-1. Minä olen tehnyt monia virheitä elämässäni. Minä olen tehnyt paljon asioita, jotka ovat väärin. Minä tulen varmaankin, jos minä elän vielä pidempään, tekemään monia lisää. Ehkä jotkut niistä tulee olemaan kompastuskivia teidän tiellänne. Minä toivon, että te annatte minulle anteeksi.
Minä luin Aabrahamista, kuinka nuo hämmentävät asiat, joita hänellä oli, kuinka hän... Oi, asiat, joita hän teki. Hän epäili Jumalaa, ja hän valehteli vaimostaan, ja kaikki se. Mutta kun hänen jumalallinen selostus kirjoitettiin roomalaiskirjeen 4:ssä, se ei koskaan maininnut hänen virheitään. Mutta Se sanoi: "Aabraham ei koskaan epäuskossa epäröinyt Jumalaa, vaan pysyi vahvana." Kaikki hänen virheensä oli unohdettu, kun jumalallinen selostus hänen elämästään kirjoitettiin. Hänen hämmennyksiä ei edes mainittu. Hänen virheitään ei mainittu. Veljet, minä toivon, että kun minun selostukseni luetaan tuona päivänä, että Hän on pyyhkivä myös minun virheeni pois, ja eikä ajattele niitä. Minä uskon, että te myöskin. Jumala siunatkoon teitä.


Godhead Explained - 61-0425B - William Branham

Ei kommentteja: