sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Tämä on minun rukoukseni

Share
105. Minä tiedän, että minä olen todennäköisesti tullut niin pitkälle, kuin he antavat minun mennä. He koskettavat minun kylkiäni ja minä tiedän, että se on aika minulle mennä. Minä haluan teidän tekevän jotain. Minä haluan teidän sulkevan silmänne. Minä haluan, että te rukoilette tämän rukouksen minun jälkeeni. Minä vain toistan sen; te rukoilette sen.

106. Meidän isämme, [Seurakunta toistaa veli Branhamin jälkeen--Toim.] joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun Nimesi, Kaikkivaltias Jumala, taivaiden ja maan luoja, Iankaikkisen Elämän Luoja, ja jokaisen hyvän lahjan Antaja, minä, Sinun palvelijasi, seison täällä tarpeessa. Minä tarvitsen Sinua, Herra. Sinä tiedät minun tarpeeni. Minä olen tietoinen siitä, että Jeesus on noussut kuolleista ja Hän on täällä tässä rakennuksessa tänä iltana antaakseen minulle, Hänen kärsimyksensä kautta, ja Hänen Läsnäolonsa on kaikki, mistä minulla on tarve. Sinä Jumala, tiedät, mitä minä tarvitsen, ja minä nyt vaadin sitä henkilökohtaisena omaisuutenani. Jeesuksen nimessä minä tunnustan sen; minä uskon sen tästä eteenpäin, Kristuksen Nimessä.

107. Se on minun rukoukseni. No niin, pitäkää päänne kumarrettuina. Pitäkää silmänne
suljettuina. Hiljaisesti, urkuri: "Usko ainoastaan." Hiljaisesti. Sulkekaa silmänne.
Kenen te ajattelette seisovan teidän vieressänne? Kuka on se, Joka tuntee teidät?
Kyllä, pieni rouva siellä tuberkuloosin kanssa, se on ohi, sisar. Sinun uskosi tekee sinut terveeksi. Tuo mies istumassa siellä, nousten ylös öisin tuon eturauhasvaivan kanssa, istuen siellä, herra, tuo valkoinen paita päällään, kyllä, se on ohi, herra.
Minä näen sinut kävelevän edestakaisin kylpyhuoneeseen. Mene kotiisi tänä iltana ja lepää rauhassa.
Olkaa sulkeutuneina sisään Jumalan kanssa. Hän on siellä...?...he koskevat minun
kylkeeni, sanoen, että minun täytyy mennä nyt. Se on teidän rukouksenne. No niin, minä aion rukoilla teidän puolestanne. Tämä on minun rukoukseni. Uskokaa.

108. Oi Jumala, mikä paholainen Saatana onkaan. Hän sitoo avuttomat. Hän tulee sisään väkisten. Hän laittaa Jumalan lapset nurkkiin. Mutta tänä iltana hän on paljastettu. Tänä iltana me tajuamme, että hän on vain hämääjä. Hänellä ei ole mitään laillisia oikeuksia. Kristus repi häneltä kaiken Golgatalla. Kaiken, jopa pelon, kaikki maksettiin Golgatalla. Ja Saatana, sinulla ei ole mitään laillisia oikeuksia Jumalan lapsiin. He ovat Jumalan perintöä. Sinä et voi pitää heitä enää pitempään. Mene ulos täältä. Minä käsken sinua Jeesuksen Kristuksen, Jumalan oman pojan kautta, tule ulos, Saatana, Jeesuksen, Jumalan pojan nimessä, jätä tämä ihmisjoukko.


Hear Ye Him - 56-1215 - William Branham

Ei kommentteja: