perjantai 4. syyskuuta 2009

Olkaa varmat Jumalasta

Share
39. Tiedättehän, kun me olemme tunnustaneet syntimme ja täyttäneet jokaisen vaatimuksen, jonka Jumala vaatii... Me uskoimme Jumalaa. On olemassa olosuhteet, jotka täytyy täyttyä, ja se on Hänen tahtonsa mukaan. Ja me olemme tunnustaneet syntimme, ja me olemme oikaisseet kaikki tekemämme väärät asiat, me olemme tehneet kaiken, kuin me vain osaamme tehdä, jokainen vaatimus, jonka Jumala on asettanut tai pyytänyt, me olemme täyttäneet tuon vaatimuksen, ja kuitenkin Hän pysyy hiljaa; Hän ei vain vastaa meille...
Minä olen varma, että minä puhun ihmisille tänä aamuna, jotka ovat tulleet tuolle paikalle. Minä olen itse ollut siellä monta kertaa. Kun minä menin takaisin ja tutkin elämäni ja käänsin jokaisen kiven, ja minä löysin asioita, joita minä olin tehnyt väärin, minä menin ja tunnustin sen ja sanoin: "Herra Jumala, minä oikaisen sen," ja minä menin tekemään niin. Sitten minä tulin takaisin ja sanoin: "No niin, Herra, Sinä olet Jumala; Sinä vastaat minulle. Varmasti minä olen täyttänyt jokaisen pyynnön, jonka sinä olet vaatinut minun tehdä. Ja jokaisen vaatimuksen, minä olen täyttänyt sen." Ja siltikään Hän ei liiku, Hän näyttää istuvan hiljaa; silloin teidän täytyy olla varma siitä, että Hän on Jumala. Älkää lannistuko; ainoa asia on, että sydämessänne te olette varmat Jumalasta.

41. Minun tekstini, olkaa ensin varmoja, ennen kuin te teette mitään; olkaa varmoja sydämessänne, että se on Jumala. Ja kun te olette täyttäneet kaiken, mitä Hän sanoi;
silloin te olette varmoja siitä, että Hän on Jumala, silloin usko alkaa toimimaan juuri siellä. Usko seisoo vakaana, sillä se tietää, että Hän on. Ja te olette täyttäneet jokaisen vaatimuksen. Te uskotte, että Hän on, ja usko pysyy vakaana. Oi, siunattu olkoon Hänen Nimensä. Usko ei liiku, sillä se on varma, että Jumala on ja että Hän palkitsee ne, jotka häntä ahkerasti etsivät.
Voikoon tämä mennä syvälle ja eikä koskaan liikkua pois teistä, Branham tabernaakkeli. Jos te olette täyttäneet Jumalan vaatimukset, ja sydämessänne te uskotte, että Hän on, Hän on vain koettelemassa teidän uskoanne, sillä Hän rakastaa tehdä sitä. Te olette tunnustaneet syntinne ja te olette täyttäneet jokaisen vaatimuksen, jonka Jumala vaatii, ja siltikin Hän onn hiljaa, muistakaa, että usko sanoo, että Hän on. Usko pitää siitä kiinni, ei tietäen yhtään, mistä on kyse, mutta se tietää, että Hän on, ja se on varma siitä, että Hän on.

44. Silloin muistakaa, jos Hän on, Hänen Sanansa täytyy olla totta. Ja jos Hän vaati teidän täyttämään nämä olosuhteet ja te teitte sen, Hän on velvollinen pitämään huolta Sanastaan. Älkää perääntykö ja sanoko: "Oi, minä en koskaan parantunutkaan. Minä..." Oi, te kurjat, heikkouskoiset. Älkää uskoko sitä. Jos kaikki on tunnustettu, ja kaikki on poissa, ja te täytitte Jumalan vaatimukset, usko pysyy juuri siinä. Mikään ei liikuta sitä. Hän on, ja te olette varma. "Ne, jotka Herraa odottavat, uudistavat voimansa; he kohoavat ylös kotkan siivillään. He juoksevat, eivätkä näänny, he vaeltavat, eivätkä väsy."
Odottakaa, kun te olette täyttäneet Hänen vaatimuksensa; se tuo teidän uskonne näytön paikkaan. Jos te olette täyttäneet... Jumalan vaatimukset on asetettu--tai täytetty, ja te olette ottaneet sen täysin huomioon, ja te olette tehneet kaiken, mitä Jumala on vaatinut teidät tekemään, silloin teidän uskonne lepää siinä, että Hän on. Olkaa varmat Jumalasta.


Be Certain Of God - 59-0125 - William Branham

Ei kommentteja: