keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Ettekö te olekin iloisia ollessanne yksi heistä?

Share
Minä olen niin iloinen siitä. Ettekö tekin ole? Ettekö te olekin iloisia ollessanne yksi heistä? Vain yksi heistä, yksi heistä nöyristä ihmisistä, jotka ovat tyhjentäneet itsensä, tullen tänne, ei jonkin eteen... jonkin epäjumalan eteen, vaan elävän Jumalan eteen, ei minkään organisaation eteen ja laittamalla nimenne kirjaan, vaan elävän Jumalan eteen; ei lausuaksenne opinkappaleen, vaan antaaksenne Sanan tulla lihaksi teissä. Näettekö, siinä se on. Ja te olette nöyryyttäneet itsenne. Ja sitten sen kautta, Hän korotti teidät ylös korkeuksiin; ei siksi, että te olisitte huumassa, ylevämielisiä, sanoen: "Minä olen tätä, sitä, tai jotain muuta," mutta nöyryydessä, suloisuudessa, ja "Kuinka Hän koskaan pelasti sellaisen kurjan, kuten minä? Ja kuinka Hän koskaan teki sen?" Sillä tavalla todellinen kristitty tuntee. Ettekö uskokin sen? Oi, Hän on niin todellinen


Christianity Versus Idolatry - 61-1217 - William Branham

Ei kommentteja: