tiistai 3. helmikuuta 2009

Makea vai hapan?

Share
13. Niinkuin eräs kaveri, joka piti puhetta. Hän oli pitämässä puhetta. Hän sanoi: "Ei ole mitään sellaista, kuin Jumala. Ei ole mitään sellaista, kuin Jumala." Hän jatkoi sillä tavalla, ja eräs pieni, hassun näköinen poika istui siellä hiusten roikkuessa silmillä, ja ulkotakki päälle, hän käveli sinne, yksi hammas ulkona, meni seisomaan tuon pakanan eteen, hän sanoi... Hän alkoi kuoria omenaa. Hän sanoi: "Mitä sinä haluat?"
Poika sanoi: "Minä vain halusin kysyä sinulta yhden kysymyksen."
Hän sanoi: "No, kysy pois."
"No, odotahan hetki." Poika vain jatkoi omenansa kuorimista, leikkasi siitä kodan irti. Hän sanoi: "No, sano se. Jouduhan ja kerro, mitä olit sanomassa tai minun täytyy käskeä sinut heitettäväksi ulos."

14. "No, hetkinen vain." Hän söi--kuori omenan, otti palan siitä, laittoi sen suuhunsa, alkoi pureskella sitä ja nieli sen, hän sanoi:" Minä haluan kysyä sinulta kysymyksen. Onko tämä omena makea vai hapan?"
Pakana sanoi: "Minä en syö sitä. Minä en tiedä."
Poika sanoi: "Sitä minä ajattelinkin." Poika käveli takaisin ja istuutui alas.
Kuinka te tiedätte, onko Pyhää Henkeä vai ei, ellette te ole vastaanottaneet Sitä?
Kuinka te tiedätte, parantaako Jeesus vai ei, ellette te ole vastaanottaneet sitä?
Sanottiin: "Ei kukaan voi sanoa, että Jeesus on Kristus, muutoin kuin Pyhän Hengen kautta." Ei väliä, kuinka paljon te luette Raamatusta, se ei toimi. Pyhän Hengen täytyy todistaa se teille--Hänen ylösnousemuksensa teidän elämissänne--tai te ette tiedä, onko se makea vai hapan. Se on totta.
Runoilija sanoi: "Maistakaa ja nähkää, että Herra on hyvä." Kuka tietää, ennen kuin maistaa sitä?
Se, joka maistaa, tietää. Ja niinkuin vanha sanonta on: "Todiste jälkiruoasta on siitä syöminen." Niinpä se on hyvää.
Niin tämä pakana voitettiin tässä tapauksessa.


All Things Are Possible - 56-0722 - William Branham

Ei kommentteja: