perjantai 20. helmikuuta 2009

Se ei ole sinun omat saavutuksesi

Share
Voisitte te kuvitella menevänne sinne sian luoksi ja sanovan: "No niin, katsohan tänne, herra Sika, minä aion kertoa sinulle, että sinä olet väärässä." No niin, te voisitte pestä sen ja laittaa smokin sen päälle, jos te haluatte. Se ei vaikuttaisi yhtään mitään; se menisi jälleen takaisin rapakkoon piehtaroimaan. Se on sen luonne. Se on sika jo alunperinkin. Ja jokainen ihminen, jokainen uudestinsyntymätön henkilö, riippumatta siitä, kuinka hyvä te yritätte olla, kuinka hyvä te ajattelette olevanne, te olette luonteeltanne syntinen, kunnes Jumala muuttaa teidän luonteenne. Aamen. No niin, se on totta. Me emme halua sanoa sitä. "Oi," te sanotte: "minulla on tämän seudun parhaimmat vaatteet, minulla on paras auto. Minulla on paras..." Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Jos luonne ei ole... "Minä en ole koskaan valehdellut. Minä en koskaan..." Sillä ei siltikään ole mitään tekemistä sen kanssa. Ei ole kyse sinun omista saavutuksistasi, vaan Jumalan valitsemisesta ja kutsusta, ilman ehtoja. Ja pelastus on Jeesuksen Kristuksen ansiota, ja eikä mitään, mitä joku ihminen voisi tehdä.


The Calling Of Abraham - 55-1116 - William Branham

Ei kommentteja: