perjantai 13. helmikuuta 2009

Olla vain kuin Hän

Share
Se on minun haluni. Kun minä olin pieni poika, minä luin Edgar Rice Burroughsin "Apinoiden Tarzan"; minä leikkelin äitini eläintaljan matkiakseni Tarzania. Kun minä luin "Yksinäisen tähden vaeltaja", minä ratsastin leikkihevosellani kaikkialle, minne minä menin. Mutta eräänä päivänä minä otin Raamatun; siitä lähtien, minun haluni on ollut olla kuten Hän. Jumala, salli minun; salli Hänen Elämänsä niin virrata minun lävitseni. Saakoon minä puhdistaa itseni pois, tunnustaen olevani kuollut kolmekymmentä yksi vuotta nyt, että Jeesus voi heijastaa Itsensä. Ainoa tapa, jonka tiedän, jolla Hän voi tehdä sen, on Hänen Sanansa kautta. Olla vain niin kuin Jeesus. Oi, kyllä, olla vain niin kuin--kuin Jeesus...

Maan päällä kaipaan, olla kuin Hän;
Koko elämän matkan...


Minä olen tulossa vanhaksi nyt. Minun täytyy pian siirtyä pois näyttämöltä. Se on vieläkin minun haluni, olla vain kuin Hän.


Super Sign - 62-0708 - William Branham

Ei kommentteja: