maanantai 16. helmikuuta 2009

Se on minun kuittini

Share
209-262. No niin, hän sanoi:

"...jättäkäämme Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen;..."

No niin, me luimme sen tänä aamuna, kuinka me olemme täydelliset: täydelliset, aivan tahrattomat ja syyttömät, ei yhtäkään syntiä meissä. Oletteko te kiusausten yläpuolella? Ette koskaan. Teettekö te syntiä joka päivä? Kyllä vaan. Mutta kuitenkin, me olemme täydelliset, koska me olemm Hänessä. Ja Jumala ei voisi sen paremmin meitä tuomitakaan; Hän ei voisi olla oikeutettu siihen; Hän on jo tuominnut meidät Hänessä. Kun Hän tuomitsi Kristuksen, Hän tuomitsi minut, Hän tuomitsi minut. Ja Hän ei voi tuomita minua uudelleen, koska Hän otti minun tuomioni.
Jos minä olen lunastettu, ja minulla on kuitti näyttääkseni, että minä olen lunastanut minun rannekelloni panttilainaamosta, yrittäköön joku ottaa sen kerran takaisin panttilainaamoon, kun minulla on kuitti; minä olen lunastanut sen. Ja jos Saatana yrittäisi laittaa rangaistuksen minun päälleni, minulla on kuitti, joka näyttää, että minä olen lunastettu. Kyllä vaan. Ei enää tuomiota: "Joka kuulee Minun Sanani ja uskoo Häneen, joka on Minut lähettänyt, sillä on Iankaikkinen Elämä." Se on minun kuittini. Hän antoi lupauksen.


Hebrews Chapter 6 - 57-0908E - William Branham

Ei kommentteja: