torstai 19. maaliskuuta 2009

Älä pelkää, pikkusisko

Share
165. No niin, se muistuttaa minua toisesta pienestä tarinasta. Minä en aio mennä takaisin tarinoihin, mutta minun ystäväni oli Carlsbadissa, Uudessa Meksikkossa, kun hän piti kokouksia siellä Carlsbadissa. Ja siellä oli joukko ihmisiä, jotka menivät tähän luolaan.
Oi, minä--minä en koskaan pitänyt sellaisista, syvistä paikoista, missä on pimeää, ja noin maili maan sisällä. Minä--minä olen tyytyväinen täällä. Niinpä he menivät sinne... Minä haluan mennä ylemmäksi, en alemmaksi. Niinpä minä...
He ottivat... Tämä kaveri, meni sinne. Ja hänellä oli eräs ystävä mukanaan, ja hänen pieni tyttönsä ja pieni poikansa, jotka menivät alas heidän kanssaan. Ja he menivät syvälle alas suureen pohjakerrokseen, oi, minä luulen, että satoja ja satoja ja satoja jalkoja maanpinnan alapuolelle, he menivät. Ja tuo mies siellä, valokatkaisijan vieressä, yhtäkkiä [Veli Branham napsauttaa sormiaan--Toim.] käänsi katkaisijan kiinni. Ja siellä oli niin mustaa ja pimeää, että te ette voineet edes nähdä kättänne liikkuvan kasvojenne edessä. Pieni tyttö, pieni raukka, oli todella peloissaan. Hän alkoi kiljua kurkku suorana: "Oi, täällä on pimeää! Täällä on pimeää! Täällä on pimeää!" hysteerisesti kiljuen.
Hänen pieni veljensä sattui seisomaan siinä. Hän huusi pimeydessä, sanoen: "Älä pelkää, pikkusisko, täällä on mies, joka voi sytyttää valon."
Halleluja. Mitä tämä pieni Seurakunta aikoo tehdä? Älkää pelätkö. Täällä on Mies, tänä päivänä, joka voi sytyttää Valon; se on Herra Jeesus Kristus (Oi, kyllä.), Herra Jeesus Kristus.


Turn On The Light - 64-0125 - William Branham

Ei kommentteja: