maanantai 30. maaliskuuta 2009

Yhden Hengen kautta...

Share
Tämä Raamattu on Jumalan Kirje. Ja jokainen lupaus Siinä kuuluu teille, jos te voitte uskoa Sen ja vastaanottaa Sen oikealla asenteella. Se on teissä, kirkkauden toivo, Kristus. Huomatkaapa. Kuinka me nyt tulemme Kristukseen? Ensinnä, me vastaanotamme Hänet uskon kautta, uskoen. Toiseksi: "Yhden Hengen kautta me olemme kastetut yhteen Ruumiiseen." 1. Korinttolaiskirje 12. luku; yhden jäsenyyden kautta? Yhden Hengen Kautta me olemme kastetut yhteen Ruumiseen. Se on uskovaiset, jotka ovat jo uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, he ovat kastetut Kristuksen Ruumiseen yhden Pyhän Hengen kautta. Se on hiukan vastoin minun baptisti-opetuksia, mutta se on Raamattu. Minä olen baptisti niin kauan, kuin se pysyy Raamatussa; sen jälkeen, minä olen Raamattu.


What Is That In Your Hand? - 55-1120 - William Branham

Ei kommentteja: