tiistai 17. maaliskuuta 2009

Hän on minun Ystäväni

Share
102. Minä olen tullut huonojen aikojen läpi. Minä olen tullut hyvien aikojen läpi. Minä olen nähnyt sen kaiken. Mutta minä en irrottaisi otettani Jeesuksen Kristuksen kädestä, kaikesta rahasta ja vauraudesta, joita voitaisiin kasata maan päälle, ja kaikesta muusta. Hän on minun Ystäväni, kun minä olen rahaton. Hän on minun Ystäväni, kun minulla on paljon. Minä rakastan Häntä, kun minä olen nälkäinen. Minä rakastan Häntä, kun minä olen täynnä. Minä rakastan Häntä, kun minä olen surullinen. Minä rakastan Häntä, kun minä olen iloinen. Minä rakastan Häntä, koska--minä rakastan Häntä, koska Hän ensin rakasti minua. Aamen. Halleluja.
Kun minä olin sairas, maaten vuoteella, kuolemassa, Hän oli minun Ystäväni. Kun minusta tuntuu hyvältä, iloiselta, tänä iltana, Hän on siltikin minun Ystäväni, kun minä makaan jossain, kuolemassa jossain, ja minun kylmät verisuoneni kulkevat käsivarsillani tällä tavalla, Hän on oleva minun Ystäväni silloin. Ja, kun nämä pienet ongelmani, joiden kanssa minä kuljen--kuljen eteenpäin, särkyvät, ja minä sukellan Iankaikkisuuteen, Hän on oleva minun Ystäväni silloin. Kun ajat vierivät, kun te olette laulaneet riemulauluja kymmenen tuhatta vuotta, Hän on silloinkin vielä oleva minun Ystäväni. Kyllä vaan. Silloin, kun siellä ei enää ole kuuta, ei aurinkoa, ei maapalloa, Hän on silloinkin vielä oleva minun Ystäväni, kun ajat vierivät eteenpäin. Oi, kuinka meidän tulisi rakastaa Häntä.

104. Mitä teidän työnne merkitsee? Mitä se kaikki, mitä tahansa teillä on, merkitsee? Mitä teidän menestyksenne merkitsee? Mitä teidän... Kuka te edes olette? Se on totta. Kuka te olette kääntämään selkänne Jumalalle? Kuka te olette kieltäytymään, oi, olemaan noudattamatta yhtä Sanaa, jonka Hän sanoi? Kuka te olette kääntämään päänne Jumalan Sanalle, koska--koska joku saarnaaja tai joku muu sanoi teille, että se oli jollekin muulle ajalle? Kuka te olette uskomaan ihmistä Jumalan sijasta? Te uskotte Jumalaa ihmisen sijasta. Siinä on tapa olla ystävä Jumalan kanssa.


Unpardonable Sin - 54-1024 - William Branham

Ei kommentteja: