lauantai 21. maaliskuuta 2009

Hän on mekaniikan Dynamiikka

Share
156. Se vain muistuttaa minua yhdestä kaverista Floridassa jokin aika sitten. Hän kertoi, että hänellä Chevrolet-merkkinen auto, joka sammui Floridassa, ja hän sanoi, että hän vei sen huoltamoon. Ja tämä mekaanikko korjasi sitä, ja hän sai kaiken kasaan, ja hän ei saanut sitä käyntiin. Ja se oli levotonta juoksemista ympäri rakennusta noukkien työkaluja, ja tuo mies seisoi siellä, sanoen: "Minä odotan autoani, herra. Minä olen myöhässä. Ettekö te saa sitä korjattua?"
Mekaanikko sanoi: "Minä teen kaiken, mitä pystyn," todella hermostuneena ja touhottaen. Ja hän kaveli siellä pitkin ja poikin.
Pian sinne käveli hienosti pukeutunut herrasmies ja katsoi hetken mekaanikkoa, ja hän sanoi mekaanikolle, annettuaan hänen hetken ahertaa siellä; hän sanoi: "Miksi sinä et koskisi tähän? Sinä et saa yhtään virtaa."
Niinpä mekaanikko sanoi: "Minä en ajatellutkaan sitä." Ja niinpä hän käänsi tuota pientä juttua, mikä tahansa se oli siellä, ja hän sai virtaa; auto starttasi. Mekaanikko kääntyi ympäri ja sanoi: "Kuka sinä olet?" Tiedättekö, kuka hän oli? General Motorsin pääinsinööri. Hän oli tehnyt tuon auton. Hän suunnitteli sen.

162. Tänä hetkenä, veli, kun me mietimme, mikä on vikana meidän herätyksessämme, mikä on vikana? Meillä on materiaali ja kaikki se; meillä on mekaniikka, mutta missä on Dynamiikka? Se on se, mitä me tarvitsemme liikuttamaan Jeesuksen Kristuksen näyttämölle. Mikä on vikana? Minäpä kerron teille, täällä on Eräs, tänä päivänä (Halleluja.), jota kutsutaan Pyhäksi Hengeksi, joka voi koskettaa Dynamiikkaa. Hän on mekaniikan Dynamiikka.


Turn On The Light - 64-0125 - William Branham

Ei kommentteja: