perjantai 29. toukokuuta 2009

Ei hitunenkaan Siitä tule koskaan pettämään

Share
Monet ihmiset sanovat: "No, sillä ei ole merkitystä, vain mihin minä uskon, vaan niin kauan kuin minä olen vilpitön siinä, mihin minä uskon." No, jos se on niin, silloin mohamedilaiset ovat pelastettuja; buddhalaiset ovat pelastettuja, ja kaikki muutkin heistä; pakanat ovat pelastettuja. Sillä minä sanon, että he peittoavat meidät koska tahansa, kun tulee kyse rukouksesta, paastoamisesta, tunteista, ja niin edelleen; he voivat peitota meidät. Ja pelastus ei ole osa, tai se ei ole perustettu millekään muulle, kuin Jumalan Sanalle; Jumalan täytyy sanoa niin. Pelastus ei voi perustua millekään seurakunnalle, tai millekään opinkappaleelle, ei millekään muulle kuin Jumalan Sanalle, sillä se on Jumalan Sana. Jumalan Sana on niin täydellinen, että ei hitunenkaan Siitä tule koskaan pettämään. Kaikki taivaat tulevat katoamaan; maa tulee katoamaan. Johannes sanoi Patmoksen saarella: "Minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet." Mutta Jumalan Sana meni suoraan eteenpäin, samalla tavalla.


God Keeps His Word #2 - 57-0307 - William Branham

Ei kommentteja: