sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Ojentaisitko minulle vähän piirakkaa?

Share
Jos minä menisin teidän pöytänne ääreen ja istuutuisin sinne, te sanoisitte: "Saarnaaja, tule syömään kanssani," minä uskon, että te rakastaisitte minua. Ja teillä olisi papuja ja perunoita ja porkkanoita ja paistettua kanaa ja kurpitsapiirakkaa ja jäätelöä, kaikki asetettuina sinne, no niin, minä uskon, että minä voisin aivan yhtä vapaasti ottaa perunoita, kuin papujakin. Ainoa juttu, minä uskon, että minä voisin aivan yhtä vapaasti ottaa kanaa kuin piirakkaakin. Se on kaikki pöydällä. Ja ainoa asia, mitä minun täytyy tehdä, on sanoa: "Ojentaisitko minulle vähän piirakkaa?" Minä uskon hyvällä vapaalla sydämellä, teidän rakkaudellanne minua kohtaan, te sanoisitte: "Tietysti, veljeni, otahan kunnon pala siitä." Onko se totta? Jos minä sanoisin: "Ojentaisitko perunoita?" "No, toki, veljeni, tässä se on." Ja jokainen lunastava siunaus, jonka vuoksi Jeesus Kristus kuoli ja lunasti Lunastustyössään Golgatalla, se on asetettu pöydälle ja jokainen uskovainen istuu sen ääressä. Halleluja. Jos minä tarvitsen parantumista, minä sanon: "Isä, ojenna minulle vähän parantumista," ja minä kaadan sitä lautaselleni ja syön ison... No niin, jos te haluatte nääntyä kuoliaaksi, siitä vain.


Questions And Answers On Genesis - 53-0729 - William Branham

Ei kommentteja: