keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Sen elämä on se, joka tekee sen kauniiksi...

Share
64. Ja nyt, käväiskäämme toisessa asiassa, vain pieneksi osoitukseksi. Minun mielestäni yksi kauneimmista kukista (Jokaisella on omat mielipiteensä siitä.)--mutta minun mielestäni kaunein kukka jonka olen koskaan nähnyt, lähes (siellä idässä)on meidän lumme. Kuinka moni on nähnyt lumpeen? Oi, siellä ei ole mitään sen kaltaista. Mutta huomasitteko, mitä tuon lumpeen täytyi olla. Minä ajatteles sitä, mitä Jeesus sanoi: "Katselkaa liljaa, kuinka se uurtaa ja kehrää, kuitenkin minä sanon teille, että ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu, kuin yksi niistä." Sillä Salomon loisto ja koristeet olivat täysin keinotekoisia. Mutta lilja, kauneudessaan, sen elämä on se, joka tekee sen kauniiksi, ei joku keinotekoinen tuhraus, meikki.

65. Aivan kuten meidän naisemme, minä en usko, että teillä täytyy olla kaikkea tätä vihreää, tiedättehän, ja silmäripset, tiedättehän, sillä tavalla, ja kaikki se manikyyri tai--tai ei, minä sekoitan asioita, se kaikki kasvoillanne, tehdäkseen teidät sieväksi. Sievä on aivan niin sievä kuin on. Jos te laitatte vähän Apostolien teot 2:4, sekoitatte sen yhteen vähän Johannes 3:16 kanssa, se on voittava minkä tahansa, mitä Max Factor koskaan yritti hoitaa. Näettekö? Teidän aviomiehenne on rakastava teitä enemmän; jokainen on rakastava teitä enemmän; minä olen varma, että Jumala on rakastava teitä enemmän.


Birth Pains - 65-0124 - William Branham

Ei kommentteja: