lauantai 31. lokakuuta 2009

Mikään ei voi tehdä tyhjäksi Jumalan tarkoitusta

Share
Ja minä tiedän tänä päivänä, kun on minun syntymäpäväni, että minä olen tulossa vanhaksi mieheksi. Minä katsoin itseäni peiliin, ja minä näen, että tuo pieni poika, joka rakensi tätä tabernaakkelia, ei ole enää se pieni poika enää. Hän on tulossa ikääntyneeksi mieheksi, kumaraselkäiseksi, parta on tulossa harmaaksi, hiukset ovat lähdössä. Mutta mikään ei voi tehdä tyhjäksi Jumalan tarkoitusta; mikään ei voi tehdä sitä. Niinpä, minä lepään varmana lupauksessa: "Koska minä elän, niin tekin saatte elää." Minä liityn entisaikojen Jobin kanssa sanomaan: "Minä tiedän Lunastajani elävän, ja Hän on seisova maan päällä." Se on se tarkoitus, joka Jumalalla on. Minun täytyy palvella tätä tarkoitusta. Minun koko elämäni täytyy tulla tuoduksi Hänen päämääräänsä ja Hänen ohjelmaansa. Se on samalla tavalla meidän jokaisen kanssa.


I Know My Redeemer Liveth - 58-0406S - William Branham

Ei kommentteja: