torstai 22. lokakuuta 2009

Veli, sinä olet vain nälkäinen

Share
50. No niin, me menivät ja saivat vähän tätä mannaa. Tiedättekö, Daavidin on täytynyt maistaa vähän siitä. Oletteko koskaan maistanut yhtään tätä hengellistä mannaa? Minä olen nähnyt ihmisten saavan sitä niin paljon, kunnes he nuolevat huuliaan. Minä olen saanut. Vain todellista gastronomista juhlaa, (Aamen.), hengellisesti puhuen, oi, se lihottaa teidät. Tiedättehän, kun te tulette todella heikoiksi ja te syötte kunnon suuren aterian, kuinka hyvältä se teistä tuntuu?
Tiedättekö, kaveri menee lääkärin luo ja sanoo: "Lääkäri, minä olen sairas, minä olen heikko." Hän sanoo: "Mikä on vikana?"
"Minä en tiedä." Lääkäri kysyy häneltä muutamia fysikaalisia juttuja.
"No niin, kyllä, kaikki hyvin."
"No, koska sinä söit viimeksi?"
"Minä söin puolikkaan korpun toissapäivänä."
"Veli, sinä olet vain nälkäinen."
Se on se, mikä on vikana seurakunnassa tänä päivänä, se on anemia. Koska he eivät saa tarpeeksi hengellistä ruokaa. Jos he ottaisivat Raamatun, veli, se laittaisi Kristuksen Veren uskovaisen suoniin. Uusi elämä, Elämä tulee Verestä. Aamen. Seurakunnan aneeminen tila, säälittävä, kalpea kasvoinen, voi, voi. Me tarvitsemme verensiirron saamaan meidät liikkeelle. Aamen.


Power Of Decision - 55-1007 - William Branham

Ei kommentteja: