maanantai 12. lokakuuta 2009

Täydellinen rakkaus karkoittaa pois kaiken pelon

Share
On olemassa vain kaksi ominaisuutta, jotka hallitsevat ihmistä, ja yksi niistä on--on usko, joka saa aikaan tuloksia; ja toinen on pelko, jossa ei ole mitään arvoa. Usko on Jumalasta. Pelko on saatanasta. Pelko saa teidät uupuneiksi; pelko saa teidät ihmettelemään. Ja mitäpä jos minä kuolisin aamulla, mitä hyötyä olisi minun tulla hermostuneeksi siitä? Mitäpä, jos minut teloitettaisiin sähkötuolissa aamulla, ja minun elämäni täytyisi loppua aamulla, mitä hyötyä minun olisi murehtia siitä? "No," te sanotte: "mitä hyötyä olisi uskolla?" Usko voi allekirjoittaa minun armahdukseni, varmasti; uskossa on arvoa. Älkää olko uupuneita; älkää olko peloissanne; älkää olko murheellisia; omistakaa uskoa ja uskokaa. Ja ainoa tapa, miten te voitte saada uskoa, teidän täytyy rakastaa ensin, sillä rakkaus tuottaa uskoa. Sillä täydellinen rakkaus... Ymmärrättekö sen. Täydellinen rakkaus karkoittaa pois kaiken pelon.


The Way To Have Fellowship - 55-1009 - William Branham

Ei kommentteja: