sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Se on minun kokousteni menestys

Share
51. Daavid oli metsämies, paimen. Hän puhui paimenten kieltä ja metsien kieltä, ja niin edelleen. Yksi--toisessa Psalmissa hän kirjoittaa: "Niin kuin peura halajaa vesipurolle, niin minun sieluni janoaa Sinua, Oi Jumala."
No niin, minä olen metsästäjä, ja minä olen metsästänyt ympäri maailmaa, suurin piirtein. No niin, näittekö koskaan peuraa haavoittuneena? "Niin kuin peura halajaa vesipurolle, niin minun sieluni janoaa Sinua, Oi Jumala." No niin, Afrikassa, veli duPlessis, hänen maassaan, heillä on villikoiria siellä, ne nappaavat peuran. Ja jos te saatte haavoitettua peuraa, jos se voi päästä veden äärelle, te olette menettäneet peuranne. Niin kauan kuin se voi päästä veden äärelle... Se löytää vettä ja se menee takaisin tähän suuntaan, kävelee sinne, kävelee joen haaralle, ja höynäyttää koiria, tulee takaisin lähelle, tulee kukkulan yli, tulee takaisin jälleen heidän taakseen, kävelee joen haaralle, juo vähän lisää, kunnes tarpeeksi tuota kylmää vettä hyydyttää sen veren, ja se voi elää. Mutta jos se ei voi löytää tuota vettä, se tulee kuolemaan.

52. Sillä tavalla se on. Minä olen tarkkaillut monta kertaa, susi peuran perässä. Ja jos se voi napata itselleen yhden pienen peuran ulkopuolelle, se on yksi tapa, jolla he toimivat. Siinä on opetus. Jos se voi napata peuran ulkopuolelle lauman, silloin se--se on se, mitä saatana haluaa tehdä. Niinpä teille, nuoret naiset, hän haluaa teidän menevät ulos jonkun pojan kanssa, joka ei ole kristitty. Teille, nuoret miehet, hän haluaa teidän menevät ulos jonkun pienen maalatun Iisebelin kanssa, joka ei ole kristitty. Se on siinä, missä hän haluaa teidän hajaantuvan. Se on siinä, missä hän haluaa--hän haluaa iskeä hampaansa teihin.
Ja tämä pieni peura menee ulkopuolelle, pois laumasta. Se on tapa, jolla susi toimii. Ja teille, vanhat miehet ja naiset, kun te erottaudutte uskovaisista... Ihmiset sanovat: "Minä voin pysyä kotona, olla aivan yhtä hyvä kristitty, kuin seurakunnassakin." Te ette voi.
Raamattu sanoi: "Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, sitä enemmän, kuin näemme tuon päivän lähestyvän."
Jos te olette kristitty, te kaipaatte olla siellä, missä kristityt ovat, ja olla yhdessä muiden kristittyjen kanssa. Niinpä te ette voi pysyä poissa seurakunnasta ja elää samaa elämää. Te ette voi tehdä sitä, koska se on kuin: "Minä--minä--minä--minä olen nälkäinen, mutta minä en koskaan mene pöydän ääreen. Minä vain... Minä en koskaan syö. Minä vain--minä en aio tehdä sitä." Näettekö? Teidän täytyy mennä ja elää Jumalan Sanalla, ja olla yhdessä toistenne kanssa.
Me tarvitsemme toisiamme-- enemmän, kuin me koskaan ennen tarvitsimme toisiamme, se on nyt. Kun te erottaudutte muista, tehden itsenne vain vähän erilaiseksi, te ette halua olla tekemisissä heidän kanssaan, koska he uskovat tämän, ja te ette halua olla tekemisissä sen kanssa, te olette tulossa vaaralliselle maaperälle, juuri silloin, pysyen poissa seurakunnasta. Valitkaa yksi seurakunta oman valintanne mukaan, ja pysykää siellä, ja olkaa kristitty veli heille kaikille. Se on tapa olla todellinen kristitty. Silloin meillä on yhteys, turva; ihmiset rakastavat teitä ja rukoilevat teidän puolestanne.
Se on minun kokousteni menestys, koska todelliset jumaliset ihmiset rukoilevat minun puolestani. Se on siinä. Se on syy menestykselle minun kokouksissani. Kun minä tulen ja esittelen nämä asiat näyistä ja muista, siellä on monia vanhoja äitejä ja isiä, siskoja ja veljiä istumassa siellä, jotka uskovat sen koko sydämestään. Pyhä Henki tipahtaa suoraan heidän ylleen. Jos he eivät tekisi sitä, minulla ei ole mitään tapaa tehdä sitä. Sillä ei ole merkitystä, kuinka suuri asia se olisi minulle, sen täytyy olla samalla tavalla teillekin. Meidän täytyy tehdä liitto, kaksi meistä yhdessä, saadaksemme yhteyden Jumalan kanssa: te, uskovaisena, ja minä, uskovaisena.


Thirsting For Life - 60-0304 - William Branham

Ei kommentteja: