perjantai 19. marraskuuta 2010

Minä olisin mieluummin väärässä opissani ja oikeassa sydämessäni

Share
Minä en välitä, onko ihminen väärässä. Jos hän on väärässä ja vilpitön sydämessään ja te olette oikeassa uskossanne ja--ja te olette väärässä--te käyttäydytte sillä tavalla, kuin te käyttäydytte. Minä olisin hänen paikallaan, kuin teidän. Se on totta. Minä olisin mieluummin väärässä opissani ja oikeassa sydämessäni. Jumala on kunnioittava sitä enemmä. Niinpä jos ihminen on väärässä, mitä siitä? Auttakaa häntä. Hän tarvitsee apua. Rakastakaa häntä. Jos te ette voi rakastaa vihollisianne samalla tavalla, kuin te rakastatte niitä, jotka rakastavat tietä, niin te ette ole sen parempia, kuin publikaanit. Se on totta. Se on se, minkä Seurakunta on epäonnistunut ymmärtämään. Minä toivon, että te ymmärrätte sen tänä iltana. Minä toivon, että te näette, mistä minä puhun. Se on paluu rakkauteen, lunastavaan rakkauteen. Kaikki muut asiat ovat ihan hyviä, mutta meidän täytyy palata takaisin yhteyteen toistemme kanssa. Ja ihmiset sanoivat, että minä taistelen organisaatioita vastaan. Minä en taistele. Minä taistelen vastaan sitä järjestelmää siellä, joka rikkoo veljeyden. Minä olen aina taistellut. Ja minä tulen aina taistelemaan.

Getting In The Spirit - 61-0428 - william Branham

Ei kommentteja: