tiistai 16. marraskuuta 2010

Sitten tuli pieni hiljainen ääni

Share
32. Kuunnelkaapa, veli, teillä voi olla paljon melua, mutta minäpä ihmettele, kuinka paljon henkeä on sen takana, se on se, mitä minä mietin. Se ei ole melu, joka tekee hengen. Minä olen nähnyt ihmisten hyppivän, ja juoksevan, ja huutavan, ja--ja soittavan orkestereita, ja juoksevan edes-takaisin puhujalavalla, ja eikä heillä ollut tarpeeksi todellista uskoa pysäyttämään hammassärkyä. Se on totta.
Se on tuo pieni hiljainen Jumalan ääni, joka pyörittää Jumalan voimaa, joka tekee asiat todellisiksi ja tuo Elämän seurakuntaan. Se on se, mistä minä puhun. Se ei ole melu, joka merkitsee; se on vahvistus, Jumalan Henki, joka tekee eron. Se on ollut täällä joka ilta vahvistaen ja tehden ihmeitä, ja ihmetekoja ihmisten keskellä. Se on totta.
Minä en ymmärrä, kuinka helluntai-ihmiset, jotka väittävät suudelleensa Jeesuksen Kristuksen kultaisten siunausten maljaa, voivat istua aloillaan, vielä, kun Pyhä Henki liikkuu sellaisissa asioissa. Mutta se on koska siinä ei ole mitään melua sen takana. Melu meni ensin, sitten tuli pieni hiljainen ääni. Meillä on ollut noita hetkiä; se oli täysin Jumalan tapa.

What Hearest Thou Elijah - 59-0412E - William Branham

Ei kommentteja: