keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Sillä tavalla te haluatte uskoa sen

Share
No niin, minä en halua pelotella teitä, ja minä--ja minä--minä--minä en usko, että se on sillä tavalla; mutta minä vain haluan kertoa teille sen, mitä Hän sanoi, ja te tiedätte sen itsekin. "Niin kuin oli Nooan päivinä, kun kahdeksan sielua pelastui veden kautta..." Kahdeksan sielua koko maailmasta pelastuisi veden kautta.
No, te sanotte: "Oi, minun ei hyödytä edes yrittää." Se osoittaa, että teillä ei ole sen kaltaista uskoa, jota te tarvitsette. "Jos sieltä on menevä, oleva vain yksi, se tulen olemaan minä (Aamen.), koska minä uskon." Näettekö? Sillä tavalla te haluatte uskoa sen. "Se olen minä." Varmasti. Minä haluan elää niin lähellä Häntä, että minä tiedän, että Hän on ottava minut, kun Hän tulee; minä uskon sen. Niinpä jos siellä--jos kaikki muut jäävät pois siitä, niin minä tulen olemaan siellä Hänen armostaan, koska Hän lupasi sen minulle, ja minä tiedän, että minä--minä tulen olemaan siellä, koska Hän ei voi valehdella, ja minä tiedän sieluni ja elämäni todistavan siitä, ja minä yritän elää päivittäin aivan, kuin Hän tulisi, niinpä minä--minä--minä aion olla se. Sillä tavalla te haluatte tuntea. Jos siellä on oleva kahdeksan, minä tulen olemaan yksi kahdeksasta; jos siellä on oleva viisi sataa, minä aion olla yksi tuosta viidestä sadasta. Minä en tiedä toisesta kaverista, mutta minä haluan olla yksi tuosta viidestä sadasta. Näettekö? Näettekö?
Sillä tavalla te haluatte muistaa sen. Näettekö? Jos te ette muista sitä sillä tavalla, silloin teidän uskossanne on jotain vikaa. Näettekö, te ette ole vielä varmoja, että te olette vielä pelastuneita. Te vain arvuuttelette. Älkää tehkö sitä.

The Third Seal - 63-0320 - William Branham

Ei kommentteja: