maanantai 29. marraskuuta 2010

Se on ensimmäinen asia

Share
159. Minä toivon, että minä voin näyttää teille jotain tänä iltana. Ja meillä on vesiallas valmiina täällä. Hän näki jotain, mitä hän ei ollut koskaan ennen nähnyt. Ja hän sanoi: "Minun on parempi tutkia sitä." Niinpä hän kääntyi sinne, ja Herran Sana tuli hänelle. Halleluja. Herran Sana tuli hänelle. No niin, ennen kuin hän pystyi lähtemään, hänen täytyi toimia Herran Sanan mukaan.
Ja muistakaa, Herran Sana tekee aina ihmeitä. Hän sanoi: "Mistä minä tiedän, että Sinä olet minun kanssani ja olet lähettänyt minut?"
Jumala sanoi: "Mikä sinulla on kädessäsi?"
Hän sanoi: "Kuiva keppi."
"Heitä se maahan," ensimmäinen käsky, jonka Jumala antoi Moosekselle. "Jos sinä haluat tietää, että minä olen Jumala; sinulla on keppi kädessäsi, heitä se maahan."
Gideon sanoi: "Missä on Jumalan ihmeet?"
Hän sanoi: "Laita tuo leipä alttarille; minä näytän sinulle, Kuka Jumala on." Ja Hän kosketti sitä Sauvallaan; ja savu kohosi, ja hän--leipä tuhoutui.

164. Mooses sanoi: "Kenen minä sanon lähettäneeni minut? Kuinka minä tiedän, että Sinä olet Jumala?"
Hän sanoi: "Mitä sinulla on kädessäsi? Minä olen Elämän Luoja. Minä olen ihmeitä tekevä Jumala." Ja ennen kuin Mooses pystyi näkemään Jumalan voiman, joka teki nämä kaikki asiat, ensin hänen täytyi totella Jumalaa. Hän heitti sauvan maahan; se tuli käärmeeksi. Whew. Oi. Mitä? On... Tottelevaisuus tulee ensin, ennen kuin te näette Hänen ihmeensä.

166. Nämä niin-kutsutut seurakunnat ympäri maata tänä päivänä, sanovat: "No, missä on kaikki ihmeet? Me annamme kelle tahansa tuhat dollaria, joka sallii--saa aikaan ihmeen." Te, kurjat, hitaat, taakse luisuneet, kahdesti kuolleet, juurinenne nostetut, kuinka te koskaan aiotte nähdä ihmettä, ellette te tule itse ihmeeksi? Kunnia. Jumalan armon ihme on ottaa epäuskovainen epäilijä ja täyttää hänet Pyhällä Hengellä.... Jeesus sanoi: "Ellei ihminen ole uudestisyntynyt, hän ei voi edes nähdä Jumalan Valtakuntaa." Jos te haluatte nähdä ihmeen, tulkaa sellaiseksi. Antakaa Jumalan työskennellä teissä ensin. Hänellä on vähän kunnostusta tehtävänä, Hänen täytyy laittaa erilaiset linssit teidän silmienne eteen, koska te olette sokeita, kuolleita synnissä ja rikkomuksissa, hengellisesti sokeat, kahdesti kuolleet. Se on totta. Jumalan täytyy antaa teille Elämä, koskettaa teidän silmiänne niin, että te voitte nähdä, Hänen täytyy tehdä ihme, ja tehdä teistä ihme, ja sitten te voitte nähdä ihmeitä tekevän Jumalan. Se on ensimmäinen asia.

If God Be With Us Then Where Is All The Miracles - 61-1231E - William Branham

Ei kommentteja: