torstai 11. marraskuuta 2010

Ja yhdessä me rakastamme Jumalaa

Share
Ja monta kertaa minä kuulen ihmisten lainaavan 23. Psalmia, ja he sanovat: "He... Niin, vaikka minä vaeltaisin kuoleman laakson pimeissä varjoissa." Jos te huomaatte, se ei ole pimeä varjo; se on varjo. Pimeyttä ei ole siinä. "Kuoleman laakson varjossa." No niin, se ei voisi olla pimeyttä ja että kuitenkin siellä olisi varjo. Koska täytyy olla tietty prosentti-määrä valkeutta, ennen kuin voi olla varjo. Jos se olisi täysin pimeää, siellä ei olisi varjoa. Niinpä, "Niin, vaikka minä vaeltaisin kuoleman laakson varjossa." No niin, siellä täytyy olla tarpeeksi valoa tehdäkseen varjon. Jos täällä olisi pimeää, minun varjoani ei olisi saarnatuolissa. Mutta koska siellä on valo, silloin se tekee varjon. Näettekö? Niinpä kuolema on pimeä tietyllä tapaa, mutta se on vain varjo. Näettekö? "Kuoleman laakson varjossa..." Niinpä kuolemassa täytyy olla tietty määrä valoa tehdäkseen varjon. Ettekö te olekin onnellinen, että se on niin, että laaksossa on valoa?

Jonain päivänä me kaikki saavumme sinne sillä tavalla, ystävät. Jokainen meistä on tiellä tänä iltana. Ja joka kerta, kun meidän sydämemme lyö, se on yhtä lyöntiä vähemmän siitä, mitä se tulee koskaan enää lyömään. Sillä on vain tietty määrä lyöntejä, jotka se tulee lyömään tällä matkalla. Jotkut... Se on lyövä viimeisen kerran jonain näistä päivistä. Silloin meidän täytyy sinne kuoleman varjon lävitse. Niinpä me olemme onnellisia, että meille on luvattu Aamutähti, joka kohtaisi meidät siellä valaistakseen laakson ja antaakseen meille valon ylittääksemme joen.
Minun täytyy tulla sitä tietä joskus. Sen vuoksi minä haluan laittaa koko elämäni Herran Jeesuksen puolesta, kaikki, mitä minä voin tehdä Hänelle. Ja minä voin palvella Häntä vain, kuten minä palvelen Hänen kansaansa. Te voitte rakastaa Häntä vain, kuten te rakastatte toisianne. Minä voin rakastaa Häntä vain niin, että minä rakastan teitä ja te rakastatte minua. Ja yhdessä me rakastamme Jumalaa. Ja me tulemme Hänen lapsikseen, siinä että minä palvelen teitä, te palvelette minua. Ja siinä me palvelemme Jumalaa. Jeesus sanoi: "Kaikki, mitä te olette tehneet yhdelle näistä minun pienimmistäni, sen te olette tehneet Minulle." Niinpä jos me haluamme siunauksen, olkaamme siunaus jollekin muulle, ja siunaus on palaava. Aivan kuten leivän heittäminen veteen, se on palaava. Ja se on totta. Kaikilla elämän aloilla te huomaatte sen. Te tavallisesti niitätte sitä, mitä te kylvätte. Niinpä tehkäämme hyviä asioita. Puhukaamme hyviä asioita ja ystävällisesti. Ja kun ihmiset puhuvat meistä, niin me sanomme hyviä ja ystävällisiä asioita. Ja hyviä asioita on tuleva meidän tiellemme, jos me annamme niitä ulos.

Law - 55-0115 - William Branham

Ei kommentteja: