maanantai 8. marraskuuta 2010

Se on se, mitä Jumala haluaa tänä iltana

Share
46. Ystäväni, se on se, mitä Jumala haluaa tänä iltana. Se--se on se, mitä kristittyjen tulisi olla tänä iltana, näyttämässä Jeesuksen Kristuksen rakkautta huolimatta siitä, millaiset olosuhteet ovat. Ajatelkaapa sitä. Kristittynä te voitte kuulua hienoimpaan seurakuntaan tässä maassa, mutta onko Jumala koskaan tullut teidän sydämeenne antaen teille rakkauden, joka voi seistä ihmisten edessä, jotka kutsuisivat teitä pyhäksi kieriskelijäksi. Te ottaisitte kantanne elävän Jumalan seurakunnan kanssa. Jos he sanoisivat, että te olette menettäneet järkenne, koska te vastaanotitte Hänet Parantajananne, te seisoisitte siltikin ja antaisitte ylistystä Jumalalla... Tuo rakkaus teissä. Jos et ole varma, ystävä ja luopio, Jumala on täällä antaakseen sen teille.
Ajatelkaapa sitä hetken, kun me kumarramme päämme.
Juuri ennen kuin me rukoilemme, minä haluan kysyä kysymyksen. Minä haluan teidän ajattelevan vilpittömästi. "Oi," te sanotte, "veli Branham, minä--minä--minä olen ollut jo kauan kristittynä." Ehkäpä te olette liittyneet seurakuntaan jokin aika sitten. Ehkäpä te--te olette tanssineet Hengessä jokin aika sitten. Te olette saattaneet puhua kielillä jokin aika sitten. Te olette saattaneet tulla jonkun opin mukaisesti kastetuksi seurakunnassa. Te saatatte polttaa kynttilän joka ilta ja lausua rukouksen. Mutta minä haluan kysyä teiltä jotain: Todella, rakastatteko te Häntä niin, että te voisitte näyttää rakkautenne, jos teidän täytyisi seistä... Kuolemanne edessä.

47. Minä haluan kaikkien, jotka ovat täällä, jotka todella tietävät... Olkaa vilpittömiä, koska te olette Jumalan Läsnäolossa. Kaikki, jotka ovat täällä, jotka tietävät, että teillä ei ole rakkautta sydämessänne, mutta te haluatte Jumalan antavan sen teille, kohottaisitteko kätenne Hänelle. Aivan. Jumala siunatkoon teitä. Varmasti. Sataviisikymmentä, kaksi sataa, minä luulen, noin, kolme sataa kättä ylhäällä. "Jumala, anna minulle tuo rakkaus. Anna minulle Kristuksen Rakkaus, joka oli tuolla peuralla." Se oli vain sen rakkaus lastansa kohtaan... Te sanotte: "Veli Branham, eikä Jumalan rakkaus ole suurempi, kuin se?" Paljon suurempi.
"Äiti voi unohtaa imeväisensä, mutta minä en koskaan voi unohtaa teitä. Teidän nimenne on kaiverrettu Minun kämmeniini." Varmasti, roomalaisen seipäällä. "Jumala niin rakasti maailmaa, että Hän antoi Poikansa." Olisiko täällä vielä joitain lisää, jotka ovat tehneet päätöksensä sen jälkeen? Jumala siunatkoon sinua täällä, poikaseni. Jumala siunatkoon sinua, rouva. Jumala siunatkoon sinua, Herra. Aivan.

48. Onko täällä joku muu, joka ei ole kohottanut kättänsä? "Jumala, ole minulle armollinen." Te sanotte: "Onko siitä minulle mitään hyötyä, jos minä nostan käteni, veli Branham?" Varmasti, jos te tarvitsette muutosta kuolemasta Elämään. Jumala siunatkoon sinua, herra. Olkaa nyt vilpittömiä. Jumala siunatkoon sinua, pieni poika.
Joitain muita siellä ylhäällä parvella. Jumala olkoon teidän kanssanne. Jumala antakoon.. Jumala siunatkoon sinua siellä, veli. "Anna minulle Sinun Jumalasi." Oi, siunaa meitä. Minä olen seurakunnan jäs--... Jumala siunatkoon sinua, ja sinua sisar, ja sinua sisar.
Minä olen seurakunnan jäsen, veli Branham (Jumala siunatkoon teitä), mutta minulla ei ole vielä tuota rakkautta. Minun ei hyödytä kuvitella sitä, koska minulla ei ole sitä, mutta minä haluan jotain todellista. Jumala siunatkoon sinua, veli täällä seinää vasten.
Siellä aulassa. Kohottaisitteko kätenne missä tahansa siellä te olettekin. Syntinen ystävä, tai luopio, tai vain kylmä penseä seurakunnan jäsen. Sanokaa: "Ole armollinen." Jumala siunatkoon sinua, herra. Se vaatii todellisen miehen tekemään sen. Jumala siunatkoon sinua siitä.

49. Te sanotte: "Näkeekö Jumala sen?" Varmasti, Hän näkee teidät. Jumala siunatkoon sinua, nuori mies. Viisitoista vuotias. "Jumala niin rakasti maailmaa, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ja me tänä päivänä..." Jumala siunatkoon sinua, nuori mies. Me vain yritimme liittyä seurakuntaan, ja ehkäpä huutaa vähän, tai tanssia vähän, tai puhua kielillä. Se on ihan hyvä asia. Minulla ei ole mitään sitä vastaan. Mutta veli, jos teillä ei ole Jumalan rakkautta sen rinnalla, siitä ei ole mitään hyötyä.
Paavali sanoi: "Missä on profetioita, se on pettävä; missä on kielilläpuhumista, se on lakkaava; missä on tietoa, se on katoava. Mutta se, mikä on täydellinen, on rakkaus, kun se tulee, se on kestävä ikuisesti."

Love - 58-0314 - William Branham

Ei kommentteja: