sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Millainen kaunis asia

Share
Ja kun te todella olette kastettuja Häneen, todellinen todiste siitä on, että te uskotte Häneen, Sanaan. Kuinka te voitte olla osa Häntä ja sitten kieltää Hänet? Kuinka minä voin kieltää käteni olemasta käsi? Jos siellä... Jos minä teen sen, silloin minulla on jotain vikaa päässäni. Ja kuinka minä voin... Jos minulla on jotain vikaa päässäni, kieltäessäni, että se on minun käteni, kieltäessäni, että se on minun jalkani? Sellaisella uskovaisella on jotain vikaa henkisesti, joka kieltää minkä tahansa Sanan, jonka Jumala sanoi lupauksessaan. Tuolla niin-kutsutulla uskovaisella on jotain henkistä vikaa. Te ette voi kieltää Hänen yhtä kirjaintakaan, koska te olette tulleet osaksi samaa. Te olette osa Häntä, koska te olette kastetut Häneen Pyhän Hengen kautta, joka on tuonut teidät Jeesuksen Kristuksen Ruumiiseen. Millainen kaunis asia.


God's Chosen Place Of Worship - 65-0220 - William Branham

Ei kommentteja: