maanantai 23. marraskuuta 2009

Tämä on Jumala, Hänen Sanansa

Share
Tarkkailkaapa, hänen täytyi totella sitä sanasta sanaan. "Riisu kengät jalastasi, Mooses. Paikka, jossa seisot, on pyhä maa." Mitäpä, jos Mooses olisi sanonut: "No, niin, Herra, minulla oli juuri koulutus. Hatun ottaminen pois on kunnioitettavaa, niinpä minä otan pois hattuni." Se ei olisi koskaan toiminut. Kun Jumala sanoi kengät, Hän tarkoitti kenkiä. Kun Jumala sanoi uudestisyntynyt, Hän tarkoitti uudestisyntynyttä. Hän ei tarkoita kättelyä tai opinkappaleen toistamista. Jokainen pelkää tuota uudestisyntymää. Saatana korvasi sen kädenpuristuksella tai jollain psyykkisella jutulla, joka saa teidät tietoiseksi, että "Kyllä, minä olen uudestisyntynyt." Mutta teidän elämänne kertoo, mitä te olette, se elämä, joka on teissä. Te sanotte, että te olette uudestisyntyneitä Jumalan Hengestä ja kiellätte yhden Sanan tuosta Raamatusta, se näyttää, että te ette ole. Te yritätte laittaa sen takaisin johonkin muuhun, joka näyttää, että se ei ollut Pyhä Henki, koska Hän ei koskaan kieltäisi Omaa Sanaansa. Te sanotte: "No, minun seurakuntani opettaa sitä." Siinä se näyttää, että te ette ole. Te olette syntyneet seurakunnasta, ettekä Jumalasta. Tämä on Jumala, Hänen Sanansa.


Conferences - 63-0608 - William Branham

Ei kommentteja: