keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Minä tulen ylistämään Sinua

Share
71. Sanohan, teetkö minulle palveluksen, sisar, kuin Jumala on tehnyt sinulle? Me olemme outoja toisillemme, emmekö olekin? Laita kätesi sen naisen päälle, joka seisoo takanasi, kutsu häntä rouva McAlisteriksi. Hän ei tunne minua. McAllen, mieluumminkin. Hänellä on ongelmia päänsä kanssa. Mutta se on jättävä hänet, ja hän on oleva täysin terve. Hän ei kuule kovinkaan hyvin. Hyvä on. Se on nyt ohi, rouva McAllen, sinä voit mennä kotiisi myöskin. Uskotko sinä, että Jeesus Kristus tekee sinut nyt terveeksi. Hyvä on. Silloin mene kotiisi, tule terveeksi.
Kuinka moni uskoo Häneen nyt, että Hän on Jeesus Kristus. Nyt on aika nousta näyttämölle. Nyt on aika uskoa koko sydämestänne. Uskotteko te sen? Kuinka moni vastaanottaa Hänet nyt Parantajanaan? Hän on mennyt rakennuksen läpi, edestakaisin, ulos ja sisälle, eteen ja taakse, uskoessanne sen. Uskotteko te nyt seisoessanne--koko uskollanne, mitä teillä on? Nouskaa seisomaan Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja vastaanottakaa parantumisenne. Nostakaa kätenne ylös.
Toistakaa minun perässäni. [Seurakunta toistaa veli Branhamin perässä--Toim.] Herra, minä uskon, että Sinä olet Jumalan Poika. Minä luovun epäuskostani. Minä vastaanotan Sinut Pelastajanani. Minä vastaanotan Sinut Parantajanani. Minä vastaanotan Sinut Kuninkaananani. Minä uskon Sinuun, nyt Herra. Tästä eteenpäin, minun todistukseni ei tule koskaan olemaan negatiivinen. Minä tulen ylistämään Sinua, Jeesuksen Kristuksen nimessä. No niin, nostakaa kätenne ylös ja ylistäkää Häntä. Ja se on kaikki ohi. Jumala siunatkoon teitä.


Only Believe - 61-0427 - William Branham

Ei kommentteja: