keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Hän välittää teistä

Share
113. No niin, kysymys tänä iltana meille on, välitättekö te? Hän välittää. Mutta nyt, välitättekö te? Jos te ette välitä, silloin Hän ei voi auttaa teitä. Mutta jos te välitätte tarpeeksi, tai välitätte tarpeeksi itsestänne... Minä olen kuullut ihmisten tekevän tällaisen järjettömän lausunnon: "Minä en välitä, mitä minusta tulee." Oi. Minä varmasti välitän siitä, mitä minusta tulee. Varmasti minä välitän. Minä välitän. Ja minä uskon, että kuka tahansa ihminen oikeassa mielentilassaan välittää. Minä haluan tietää, mitä minulle tulee tapahtumaan. Ja jos minä tiedän, että Hän rakasti minua, ei ole ketään muuta, joka voisi rakastaa sillä tavalla. Hän välittää teistä. Hän välittää teistä. Huolimatta siitä, kuinka pieniä te olette, kuinka merkityksettömiä te olette, kuinka köyhiä, kuinka välinpitämättömiä, kuinka monta kertaa te olette yrittäneet ja epäonnistuneet, mutta Hän siltikin välittää. Hänen rakkautensa vieläkin kolkuttaa teidän sydämenne ovelle. Mutta olemmeko me siitä kiittämättömiä?

He Careth For You - 60-0301 - William Branham

Ei kommentteja: