maanantai 31. tammikuuta 2011

Se on tuo lupaus

Share
53. Minä tulin Pyhän Hengen Kastamaksi, Sama, joka oli Aabrahamin yllä, kastoi minut samaan ruumiiseen. Minä olen jokaisen lupauksen perillinen. Jos jokin näyttää olevan vain vähän korkealla, minä hakisin vain itselleni tikapuut, ja kiipeäisin sinne, ja tutkisin sitä, miltä se näyttää. Sillä tavalla. Jos Jumalallinen parantuminen näyttää olevan vähän minun ulottumattomissa, minä menisin polvilleni; se on Jaakobin tikapuut, ja minä kipuaisin suoraan ylös rukouksessa, kunnes minä näkisin, mistä on kyse, näkisin, mitä minä omistan, se on minun. Se on teidän. Se on teidän kaikkien, jos te uskotte sen. Teidät kastettiin Jumalan armosta, tähän suureen kaarikäytävään, jossa on jokainen lunastava siunaus. Kaikki, minkä puolesta Jeesus kuoli, on juuri täällä Kristuksen ruumiissa. Parantuminen, pelastus, ilo, rauha, kaikki nämä asiat kuuluvat teille; ne ovat teidän.

54. Saatana sanokoon: "Aw, älä tee sitä; älä vain tee sitä." Se on tuo vanha, ikävä ovenvartija ovella. "Älä usko siihen." Kävelkää vain suoraan sisään; se on teidän. Teillä on lippu. Teillä on paikan valtakirja. Jos sairaus asuu siellä, niin teillä on valtakirja. Jos te menisitte kotiinne tänä iltana, ja mitäpä jos siellä istuisi vihollinen kodissanne. Ja vihollinen sanoisi: "No niin, odotahan, tämä talo on rakennettu ihmisolennoille. Se on yhtä paljon minunkin, kuin se on sinun. Minä olen aivan yhtä paljon ihminen, kuin sinäkin."
Te menette suoraan tuomioistuimeen, ja hankitte valtakirjanne, ja näytätte hänelle: "Tämä on minun omaisuuttani; se kuuluu minulle."
"No," hän sanoisi, "Kyllä, mutta minä olen yhtä paljon ihminen, kuin sinäkin."
Jos hän ei kuuntele, te voitte mennä hakemaan lain, ja laki on heittävä hänet ulos. Kun te annatte varoituksen saatanalle, että hän on leiriyttänyt kurjan itsensä Jumalan tontille... Whew. Kyllä. Jos hän ei halua mennä ulos, niin kutsukaa vain taivaan virkavalta. Jumalan lain Agentti, Pyhä Henki. Hän on heittävä saatanan ulos. Kyllä vaan, se on teidän omaisuuttanne. Jokainen Jumalallinen lupaus Raamatussa kuuluu jokaiselle kristitylle.

55. Kun te olette pelastuneita, niin Jumala antaa teillä sekkivihkon. Jokaisen sekin alareunassa on Jeesuksen Nimi allekirjoitettuna. Jokainen lunastava siunaus kuuluu teille. Pelkäättekö täyttää sitä? Ja Aabrahamin lapset? Pelkäättekö te, että Hän ei tunnista Jeesuksen Nimeä? "Mitä tahansa te pyydätte Isältä Minun Nimessäni, sen minä teen." Se on tuo lupaus. Te olette Aabrahamin lapsia; te ette pelkää täyttää sitä. Taivaan Pankki on tunnistava Jeesuksen Nimen jokaisessa lunastavassa siunauksessa, jonka puolesta Hänen ruumiinsa rukoilee Jumalan oikealla puolella. Sen vuoksi Hän kuoli.

The Faith Of Abraham - 59-0415E - William Branham

Ei kommentteja: