torstai 6. tammikuuta 2011

Niinpä Jumala on parantaja

Share
34. Ei ole koskaan ollut lääkettä, joka parantaisi. Mikä tahansa lääke, joka parantaisi haavan kädestäni, parantaisi reiän takissani, kuten minä olen usein sanonut. Te sanotte: "Lääkettä ei tehty sinun takkiasi varten. Se tehtiin sinun kättäsi varten." Antakaa minun sitten viiltää käteni ja kuolla tänne. Te neulotte käteni kiinni, ja viette minut sinne ruumishuoneelle, ja--ja palsamoitte ruumiini jollain nesteellä, joka saa ruumiin näyttämään luonnolliselta viisikymmentä vuotta, ja annatte minulle penisilliini pistoksen joka päivä, ja laitatte voidetta siihen; ja viisikymmentä vuotta tästä hetkestä, jos minun ruumiini olisi vielä siellä, niin tuo haavakin olisi myöskin siinä, sillä se ei paranna minun ruumistani. Te sanotte: "Elämä on lähtenyt siitä." Mikä silloin paransi, lääke vai elämä? Elämä. Kertokaa minulle mitä elämä on, ja minä kerron teille, Kuka Jumala on. Jumala on Elämä, Iankaikkinen Elämä auttaakseen tätä elämää.
Joku sanoi sitten: "Entäpä penisilliini? Jos sinulle annettaisiin penisilliini pistoksia."
Minä sanoin: "No, penisilliini on, kuin rotan myrkky. Teillä on talo täynnä rotan syömiä reikiä. Te laitatte vähän rotan myrkkyä ja se tappaa rotat. Se ei korjaa reikiä. Penisilliini tappaa bakteerin, mutta Jumalan täytyy parantaa solut, jotka ovat vaurioituneet siitä. Niinpä Jumala on Parantaja. Se on tarkalleen totta.

60-1126 - Why? - William Branham

Ei kommentteja: