maanantai 20. huhtikuuta 2009

Jumala on Sanansa veroinen

Share
Se on se, mihin minun uskoni on rakennettu, ei millekään vähemmälle, kuin iankaikkisen Jumalan iankaikkiselle Sanalle. Ja Jumala on Sanansa veroinen; minä olen sanani veroinen; ja te olette sananne veroisia. Jos minä en voi ottaa teidän sanaanne, silloin minä... Silloin minun ei tarvitsisi sanoa, että minulla olisi luottamusta teihin, koska minulla ei voisi olla. Ja jos te ette voi ottaa minun sanaani, teidän ei tarvitse kertoa minulle, että teillä on luottamusta, koska te ette voi tehdä sitä. Niinpä, jos me emme voi ottaa Jumalan Sanaa, meillä ei voi olla luottamusta. Mutta kun Jumala on sanonut sen, ja te uskotte sen koko sydämesstänne, että se on teitä varten, sen täytyy tapahtua. Ja saanen minä juuri nyt kertoa tämän; minä uskon, että oikea henkinen asenne jokaista Jumalan jumalallista lupausta kohtaan on saava sen käymään toteen.


Sirs, We Would See Jesus - 60-0109 - William Branham

Ei kommentteja: